مدیرکل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد:

عضویت ۳۷ هزار نفر در کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۱:۰۳
کد خبر: ۳۹۶۸۷۷
عضویت ۳۷ هزار نفر در کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد
زینب قربانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دو باب کتابخانه در گچساران اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته امروز دو باب کتابخانه به نام فارابی و پاسارگاد با اعتباری بالغ بر ۳۷۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گچساران ؛  زینب قربانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دو باب کتابخانه در گچساران اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته امروز دو باب کتابخانه به نام فارابی و پاسارگاد با اعتباری بالغ بر ۳۷۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

مدیرکل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد زیربنای این کتابخانه‌ها را ۱۲۰ مترمربع عنوان کرد و گفت: هزینه تجهیزات این پروژه‌های افتتاحی ۷۴ میلیون تومان است.

قربانی تصریح کرد: تا پایان سال ۹۴ مجموعا ۶۸ کتابخانه را تحت پوشش داشتیم که دو باب از این کتابخانه‌ها نهادی و مابقی آنها مشارکتی است که تقریبا تعداد ۱۶۰۰ نفر در این کتابخانه‌های مشارکتی عضو هستند.

این مسئول افزود: در کتابخانه‌های استان ۵۸۳ هزار و ۵۶۷ نسخه کتاب وجود دارد که تعداد ۵۵۷ نسخه آن در کتابخانه‌های نهادی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: به ازای هر ۱۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد ۸۸ نسخه کتاب وجود دارد که امیدواریم این تعداد افزایش یابد.

قربانی تعداد پروژه‌های افتتاحی کتابخانه‌های استان را تا پایان سال ۹۳ تعداد ۹ باب عنوان کرد و گفت: که در این زمینه رشد ۶۸ درصدی را داشته‌ و این رشد در سال ۹۴ به ۷۴ درصد رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز