رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان خبرداد:

۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های پیش بینی شده در سند اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۲:۲۳
کد خبر: ۳۹۶۹۱۸
۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های پیش بینی شده در سند اقتصاد مقاومتی
بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های پیش بینی شده در سند اقتصاد مقاومتی هزینه می شود

به گزارش خبرگزاری برنا  از لرستان ،علی هادی چگنی ،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان بیان کرد: بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های پیش بینی شده در سند اقتصاد مقاومتی هزینه می شود.

برپایه این گزارش ، علی هادی چگنی افزود: چهارچوب ها و سیاست های حوزه اقتصاد مقاومتی در استان مشخص شده است، اظهار داشت: سند اقتصاد مقاومتی استان تهیه شده و از این پس جلوی عملکرد سلیقه ای افراد گرفته می شود.

وی با بیان اینکه در ابتدای سال تهیه سند اقتصاد مقاومتی استان آغاز و این سند برای سال مالی ۹۵ تدوین شده است، عنوان کرد: روش تنظیم این سند پروژه محور است و مشخص شده هر دستگاهی باید چه پروژه هایی در سال اجرا کند.

هادی چگنی  تصریح کرد: بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های پیش بینی شده در سند اقتصاد مقاومتی هزینه می شود.

 وی  یادآوری کرد: این اعتبار شامل اعتبار های دولتی، استانی، بخش خصوصی و تسهیلات است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان خاطر نشان کرد: در هفته آینده و طی سفر دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور سند اقتصاد مقاومتی استان رونمایی می شود.

علی هادی چگنی  تصریح کرد: این سند حالت کاربردی داشته و علاوه بر آن برش شهرستانی سند اقتصاد مقاومتی ملی نیز در برخی دستگاه های اجرایی استان محقق می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز