دادستان اردبیل:

راه‌اندازی هرگونه کارناوال‌های تبلیغاتی در اردبیل غیرقانونی است

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۴:۰۷
کد خبر: ۳۹۶۹۷۸
راه‌اندازی هرگونه کارناوال‌های تبلیغاتی در اردبیل غیرقانونی است
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت:‌ راه‌ندازی هرگونه کارناوال‌های تبلیغاتی در اردبیل غیرقانونی بوده و با متخلفان در این زمینه برخورد قاطع و قانونی انجام می‌شود.

به گزارش برنا،ناصر عتباتی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی تخلفات انتخاباتی در اردبیل اظهار داشت: تأمین امنیت و آرامش در مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در سطح استان امری ضروری بوده که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی گفت: در این راستا اکیپی متشکل از دستگاه‌های دخیل در امر برگزاری انتخابات و دستگاه قضایی تشکیل شده و با هرگونه متخلفان که احتمالا سعی در اخلال نظم و امنیت در روز انتخابات داشته باشند، برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل راه‌ندازی هرگونه کارناوال‌های تبلیغی، راه‌اندازی ستادهای تبلیغاتی فاقد مجوز  و سایر تخلفات در این حوزه را مغایر با مقررات انتخاباتی دانست و تصریح کرد: از تمامی  کاندیداها انتظار می‌رود تا خود و طرفداران  را ملزم  به رعایت قانون و مقررات انتخاباتی و تبلیغاتی کنند.

عتباتی بیان کرد: دستگاه قضایی با اقتدار و در کمال بی‌طرفی، در همکاری با دستگاه‌های دخیل در امر برگزاری انتخابات با هرگونه تخلفات و جرائم انتخاباتی به شدت برخورد کرده و سعی می‌کند زمینه را برای برگزاری انتخابات سالم و صحیح و با حضور حداکثری مردم فراهم کند.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مسئولان در برقراری امنیت و آرامش انتخاباتی در استان افزود: ضروری است تا مسئولان ادارت و دستگاه‌های دولتی نیز با بی‌طرفی کامل از فعالیت به نفع یا علیه نامزدی خودداری کرده و در روند برگزاری انتخبات خدشه و خلل وارد نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز