رئیس بیمارستان امام سجاد(ع)یاسوج:

کسب رتبه درجه یک توسط بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۷:۴۷
کد خبر: ۳۹۷۳۰۰
کسب رتبه درجه یک توسط بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج
رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) گفت: سال گذشته این بیمارستان در اعتبارسنجی سالانه وزارت بهداشت امتیاز درجه یک و درجه یک عالی را برای بخش‌های مراقبتی و بخش‌های مراقبت ویژه کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج ؛رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) گفت: سال گذشته این بیمارستان در اعتبارسنجی سالانه وزارت بهداشت امتیاز درجه یک و درجه یک عالی را برای بخش‌های مراقبتی و بخش‌های مراقبت ویژه کسب کرد.

فرزاد وفایی با بیان اینکه در سال ۹۴ اقدامات خوب و موثری در راستای تجهیز فضای بیمارستان امام سجاد (ع) انجام گرفته است، اظهار کرد: سال گذشته این بیمارستان در اعتبار سنجی سالانه وزارت بهداشت درجه یک و درجه یک عالی را به ترتیب برای بخش‌های مراقبتی و بخش‌های مراقبت ویژه کسب کرد.

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج در ادامه با بیان اینکه این امتیازات با تلاش شبانه‌روزی پرسنل و توجه دانشگاه علوم پزشکی کسب شده است، گفت: با کسب این درجات بیمارستان امام سجاد یاسوج (ع) قادر به توسعه مالی و فیزیکی خواهد بود تا بتواند خدمات مطلوبتری به بیماران ارائه دهد.

وی در تشریح برنامه‌های توسعه‌ای بیمارستان امام سجاد یاسوج اذعان کرد: بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی، مرکز تشخیصی درمانی پزشکی هسته‌ای، مرکز ناباروری و بخش مراقبت‌های ویژه کودکان از جمله اقدامات در دست انجام است که برای اولین بار در استان راه‌اندازی می‌شود.

وفایی با بیان اینکه در سال جاری اقدامات خوب و موثری برای تجیهز فضای بیمارستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده و در حال انجام است، تصریح کرد: بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج در حال سپری کردن مراحل پایانی است و در تلاش هستیم در ماه‌های آینده به بهره‌برداری برسند.

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج همچنین به نصب دستگاه سی.تی.اسکن در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: در سطح شهر یاسوج تنها یک دستگاه سی.‌تی.اسکن وجود داشت که این دستگاه عمدتا خراب بود و که با خرید و نصب یک دستگاه سی.تی.اسکن در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج نیاز شهروندان به این مهم برطرف خواهد شد.

وفایی راه‌اندازی مرکز تشخیصی درمانی پزشکی هسته‌ای در ضلع شمالی بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج را یکی دیگر از اقدامات حوزه سلامت برشمرد و افزود: این مرکز که برای اولین بار در استان راه‌اندازی خواهد شد با بهره‌گیری از پزشکی هسته‌ای فرایندی ایمن و هدفمند برای تشخیص آسیب‌های کوچک ارگان‌های بدن و بیماری‌های مختلف از جمله سرطان، سکته‌ها و …. است.

وفایی با بیان اینکه بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان سال گذشته از ۹ تخت به ۱۸ تخت ارتقا پیدا کرد، گفت: همچنین راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه کودکان برای نخستین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز یکی دیگر از اقدامات و خدمات حوزه سلامت به مردم شریف استان است.

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج در پایان گفت: خوشبختانه مشکلی از بابت پزشک متخصص نداریم و هم اکنون چند پزشک فوق تخصص در برخی زمینه‌ها نیز کار خود را در این بیمارستان آغاز کرده‌اند که به دنبال افزایش این تعداد در همه زمینه‌ها هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز