مدیرکل راه و شهرسازی خبر داد:

اعطای ۱۱۰۰فقره تسهیلات ساخت، بهسازی و نوسازی در قزوین

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۰:۳۸
کد خبر: ۳۹۸۰۰۵
اعطای ۱۱۰۰فقره تسهیلات ساخت، بهسازی و نوسازی در قزوین
مانی فر گفت: سقف این تسهیلات که با هدف ساخت، بهسازی و نوسازی در محلات هدف بازآفرینی شهری پرداخت می شود، 40میلیون تومان به ازای هر واحد در شهر قزوین و 30 میلیون تومان برای هر واحد در سایر شهرهای استان می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حامدمانی فر مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: براساس تفاهم نامه منعقد شده بین شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و بانک مسکن، تعداد 1100 واحد تسهیلات ساخت، بهسازی و  نوسازی در محلات هدف بازآفرینی شهری به استان قزوین اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر سیاست های دولت و وزارت راه و شهرسازی برای بازآفرینی بافت های ناکارآمد شهری و افزایش کیفیت زندگی در این بخش ها افزود: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده، متقاضیان واجد شرایط می توانند برای دریافت این تسهیلات نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

مانی فر با ارایه توضیحاتی درباره این قرارداد افزود: سقف تسهیلات مذکور به ازای هر واحد در شهر قزوین 40 میلیون تومان و در سایر شهرهای استان 30میلیون تومان میباشد.

مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال 94 اقدامات و پیگیری های زیادی برای آغاز برنامه های بازآفرینی و باز زنده سازی بافت های ناکارآمد شهری صورت گرفته عنوان کرد: طرح ها و اسناد فرادستی و جامعی برای ایجاد رویداد در این محلات و احیای آنها تهیه شده و در مراجع مختلف به تصویب رسیده است.

مهندس مانی فر در ادامه گفت: با توجه به راه اندازی ستاد بازآفرینی شهری استان در سال 94 ، برنامه های موجود در این حوزه با جدیت و تاکید بیشتری در سال جاری مورد پیگیری قرار خواهد گرفت تا به یاری خدا و مشارکت همه اقشار جامعه، به ویژه ساکنان گرامی این محلات، شاهد افزایش روزافزون کیفیت زندگی شهری در این بخش ها باشیم.

20150609_103915-1

رافع ناصری فر رییس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی نیز با اعلام جزییات این تسهیلات، میزان مشارکت و نرخ سود این طرح گفت: مدت دوران مشارکت مدنی در این تسهیلات 2سال بوده و قرارداد مشارکت مدنی در حال حاضر با نرخ 24درصد می باشد.

ناصری فر با تاکید بر سیاست های حمایتی دولت از این طرح گفت: از این میزان نرخ مشارکت، 14درصد سهم متقاضی و 10درصد سهم دولت بوده که در قالب یارانه به واجدین شرایط تخصیص خواهد یافت.

رییس اداره عمران و بهسازی در خصوص چگونگی ثبت نام برای دریافت تسهیلات بیان کرد: متقاضیان تسهیلات مذکور می توانند با مراجعه به سامانه  facility.udrc.ir، یا وب سایت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین به نشانی www.qmrud.ir، بر روی گزینه "تسهیلات بازآفرینی شهری" کلیک کرده و با ورود به سامانه این تسهیلات و مطالعه دقیق شرایط آن، نسبت به ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری اقدام نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز