مدیرکل آموزش و پرورش همدان

۳۱ معلم برتر استان همدان معرفی می شوند

۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۷:۵۳:۲۵
کد خبر: ۳۹۹۱۳۴
۳۱ معلم برتر استان همدان معرفی می شوند
عبدالرضا فولادوند با بیان اینکه در سطح استانی نیز 31 معلم برتر معرفی خواهند شد، خاطرنشان کرد: در هفته معلم برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده که همایش علمی تکریم معلم، معرفی معلمان شاخص و برتر استان، اعزام معلمان منتخب استان به اردوهای تفریحی و زیارتی از جمله برنامه‎هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: امسال با توجه به رویکرد جدید وزارت آموزش و پرورش انتخاب معلم نمونه متفاوت از سال‌های گذشته است.

وی گفت: به منظور انتخاب معلم نمونه در استان هشت کمیته تشکیل شده که این معلمان در سه سطح آموزشگاهی، منطقه‌ای و استانی انتخاب می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه امسال در سطح آموزشگاهی از یک‎هزار و 800 معلم موفق و برتر تقدیر خواهد شد، تصریح کرد: این تقدیر در توسط مدیران آموزشگاه‌ها و شورای دبیران انجام می‎شود.

وی با بیان اینکه در سطح استانی نیز 31 معلم برتر معرفی خواهند شد، خاطرنشان کرد: در هفته معلم برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده که همایش علمی تکریم معلم، معرفی معلمان شاخص و برتر استان، اعزام معلمان منتخب استان به اردوهای تفریحی و زیارتی از جمله برنامه‎هاست.

فولادوند از برگزاری همایش پیاده‎روی برای فرهنگیان استان خبر داد و افزود: از دیگر برنامه‌های ما در این هفته دیدار همکلاسی‌های قدیمی با معلمان قدیمی و برگزاری مسابقه خاطره‎گویی است.

وی گفت: در سطح استان تلاش شده تا مناطق و شهرستان‌ها و مدارس در انتخاب معلمان موفق و برتر آزادی عمل بیشتری باشد تا بتوانیم از تمام معلمان تقدیر کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز