رئیس هیئت ورزش های رزمی شهرستان ازنا منصوب شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۴:۰۱
کد خبر: ۳۹۹۱۷۸
رئیس هیئت ورزش های رزمی  شهرستان ازنا منصوب شد
در جلسه هیئت ورزش های رزمی استان در رئیس هیئت های رزمی شهرستان ازنا منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، درجلسه هیئت ورزش های رزمی استان در شهرستان ازنا رئیس هیئت های رزمی این شهرستان منصوب شد.

برپایه این گزارش ،جلسه هئیت وزرشهای رزمی به ریاست حجت ا... بخشی رئیس اداره ورزش و جوانان ازنا و با حضور ایرج محمدی رئیس هئیت ورزشهای رزمی استان لرستان و مربیان و مسئولین و اعضای هئیت ورزش رزمی ازنا در محل اداره ورزش تشکیل شد.

این جلسه با هدف ارائه راهکارها و پیشنهادات جهت پیشبرد این ورزش در سال 95 انجام شد.

بیمه کردن ورزشکاران ، هماهنگی رئیس هیئت در اعزام های ورزشی و احترام به پیشکسوتان ورزش مهمترین مباحث مورد بحث در جلسه بود.

پیگیری جدی بیمه نمودن ورزشکاران در سال 95 انتصاب مسئول پیگیری هئیت شهرستان، اختصاص مکانی ثابت برای ورزش رزمی در شهرستان دورود، اختصاصی کردن خانه رزمی شهرستان ، ساماندهی اعزام های ورزشی با هماهنگی روسای هیئت ها

و اهدا ء تعدادی میت،دستکش و کلاه و سام بگ و کیسه بوکس به واحد بانوان از طرف هئیت استان،مهمترین مصوبات جلسه بود.

و در پایان این جلسه طی حکمی توسط ایرج محمدی رئیس هئیت رزمی لرستان محمد پروایی که به مدت 5 ماه به عنوان سرپرست هئیت شهرستان بوده به عنوان رئیس هئیت منصوب شد .محمد پروایی یکی از مربیان رزمی و از قهرمانان استانی کیک بوکسینگ در سال 94 و قهرمان 7 دوره کنده زنی استانی و نقر دوم قهرمان غرب کشور در رشته ورزشی کنده زنی و همچنین قهرمان پاورلیفت استان می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز