مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان :

نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی از ضروریات اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۱:۲۳
کد خبر: ۳۹۹۳۴۸
نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی از ضروریات اقتصاد مقاومتی است
کارفرمایان نیز با سیاستگذاری درست، بازاریابی درست و تولید صادرات محور می‌توانند تاثیر بسزایی در تحقق شعار سال داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان  با بیان اینکه  تولید صادرات محور و استفاده از کالاهای داخلی، از ضروریات اقتصاد مقاومتی است ، گفت: کارگران اساسی‌ترین نفش را در تحقف شعار سال برعهده دارند.

وی که در در برنامه دیدار تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، کارگران، تعاون‌گران و مدیران شورای هماهنگی رفاه اجتماعی با نماینده ولی‌فقیه در لرستان، سخن می گفت به حاضران ، تصریح کرد: وظیفه کارگران احساس مسئولیت در تحقق شعار سال است.

 آشتاب بیان کرد: کارفرمایان نیز با سیاستگذاری درست، بازاریابی درست و  تولید صادرات محور می‌توانند تاثیر بسزایی در تحقق شعار سال داشته باشند.

وی افزود: نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی از ضروریات اقتصاد مقاومتی است و ما باید مصرف کالاهای داخلی کشور را برای خودمان یک ارزش بدانیم و دولت نیز می باشد فضا را برای کار و تولید داخلی فراهم کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان  بابه اینکه هدف ما در سال‌گذشته توسعه کار گروهی و جمعی بوده است، خاطر نشان کرد:ما در سال گذشته ۱۴۳ تعاونی با زمینه ایجاد فرصت را فراهم کردیم کمااینکه ما در جشنواره تعاون‌گران برتر کشور، دو تعاونی برتر کشوری داشتیم و توانستیم دفاتر کارآفرینی را در دانشگاه‌ها تاسیس کنیم.

علی آشتاب اظهار کرد: برگزاری 2179 نفر ساعت آموزش تخصصی برای فعالان در بخش تعاون و 7359 نفر ساعت آموزش ایمنی و بهداشت برای کارگران از برنامه‌های این اداره کل در سال گذشته بود کمااینکه ما ۲۶۴ تشکل کارگری در سطح استان داریم و از مجموع 8264 دادخواست اداره کار بیش‌از ۵۲ درصد منجر به سازش شده است

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز