معاون سیاسی استاندار قزوین:

امنیت شغلی کارگران پیگیری می شود

۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۶:۱۳
کد خبر: ۳۹۹۹۲۸
امنیت شغلی کارگران پیگیری می شود
معاون سیاسی، امنیتی استاندار در جمع کارگران شهرستان البرز گفت: امنیت شغلی کارگران از طریق مقامات ذی صلاح پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ایوب رحیمی معاون سیاسی، امنیتی استاندار در جمع کارگران شهرستان البرز افزود: کار کردن در اسلام عبادت است و اگر با انگیزه کسب درآمد حلال به جهت اداره آبرومندانه زندگی همراه باشد و اجر و ثواب  جهاد در راه خدا را در پی دارد.

وی ادامه داد: کارگران در هر جامعه ای قشر وسیعی را تشکیل می دهند که تاثیر فراوانی بر اقتصاد هر کشور دارند در همین راستا امنیت شغلی کارگران باید از طریق مقامات ذی صلاح پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ادامه داد: ارتباط کارگر و کارفرما باید دوستانه و با صداقت، محبت و احترام توام باشد و حق  و حرمت هرکدام از این دو عنصر مهم در روند پیشرفت جامعه رعایت شود.

وی افزود: پیشرفت حقیقی جامعه مرهون کار مقدس کارگرانی است که کار را عبادت می دانند البته حقوقشان نیز رعایت می شود کارفرمایی که حقوق  کارگر را نادیده می گیرد نمی تواند به رحمت خداوند امیدوار باشد.

رحیمی با بیان اینکه، وظیفه حکومت اسلامی است که از حقوق کارگران زحمت کش دفاع کند، از مسئولان اداره کل کار و تامین اجتماعی خواست که مسایلی مانند امنیت شغلی، درمان و دستمزد کارگران را پیگیری و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز