ملکشاهی راد در جمع هوادارانش:

من موکل همه کاندیداها و هوادارانشان هستم/از هرگونه تنش و دعواهای سیاسی پرهیز خواهیم کرد

۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۲:۵۸
کد خبر: ۳۹۹۹۶۴
من موکل همه کاندیداها و هوادارانشان هستم/از هرگونه تنش و دعواهای سیاسی پرهیز خواهیم کرد
محمدرضا ملکشاهی راد در همایش بزرگ تقدیر از مردم خرم آبادگفت: با درایت نمایندگان استان و کشور از هرگونه تنش و دعواهای سیاسی پرهیز خواهیم کرد و برای آبادانی ملت عزیز و سربلند ایران اقدامات اساسی در جهت معیشت اقتصاد مردم به خصوص رفع بیکاری می‎پردازیم.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،همایش بزرگ تقدیر از مردم خرم آباد، دوره و بخش های تابعه در پارک زیبا کنار برگزار شد.

در این همایش که هزاران نفر از مردم خرم آباد و شهرها و روستاهای تابعه در آن حضور داشتند، ملکشاهی راد، منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تشکر از حامیان خود تصریح کرد از امروز همه مردم این حوزه انتخابیه می بایست دست در دست یکدیگر به رشد و توسعه استان و حل مشکلات آن کمک نمایند.

 

ملکشاهی راد اظهار امیدواری کرد که با همدلی و همکاری با دیگر نمایندگان استان، مخصوصاً دکتر محمد بیرانوند گام های موثری در جهت حل مشکلات مردم بخصوص مسئله بیکاری برداشته شود.

محمدرضا ملکشاهی‎راد که توانست در یک رقابت سنگین با "مرتضی محمودوند" –نفر سوم انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی شهر خرم آباد با 60796 رای-  با 63710 رای در شهر خرم‎آباد، دوره چگنی و بخش‌های تابعه، گوی رقابت را ربوده و راهی پارلمان ملی شود، دیروز در جمع هوادارن خود لب به تقدیر و تشکر گشود و گفت: از محضر شما خواهران و برادران انقلابی، سخت‎کوش و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی برای این حضور حماسی، پرشور و دلگرم‎کننده و همه طوائف بزرگ که همدل، برادر و همراهند تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

به‎عنوان یک خدمتگذار فرهنگی به همه فرهنگیان متعهد، تبریک می‎گویم

وی سپس به مناسبت روز معلم اشاره کرد و افزود: امروز مصادف است با شهادت معلم شهید، مرتضی مطهری. به‎عنوان یک معلم خدمتگزارِ فرهنگی به همه فرهنگیان متعهد و مسئول که همواره در سنگر تعلیم و تربیت به انجام وظایف خود اهتمام می‎ورزند تبریک می‎گویم.

ملکشاهی‎راد همچنین ضمن تبریک به قشر کارگر گفت: به این قشر شریف، زحمت‎کش و در عین حال محروم تبریک عرض می‎کنم.

 

 

من موکل همه کاندیداها و هوادارانشان هستم

وی بعد از نام بردن از اقشار مختلف جامعه و تشکر از آنها گفت: از همه کاندیداهایی که در مرحله اول و دوم به مسئولیت و تعهد خود، جامه عمل پوشانیدند و وارد صحنه شدند سپاسگزارم.

ملکشاهی‎راد در ادامه خطاب به دیگر کاندیداهای این دوره از مجلس شورای اسلامی در خرم‎آباد و هوادارانشان گفت: بدانید که همه شما موکل بنده حقیر هستید. من خادم همه ملت و مردم هستم.

فضای رقابت تمام شد

منتخب مردم خرم‎آباد تصریح کرد: فضای رقابت تمام شد. امروز فضای همدلی، همراهی و باهم بودن است.

وی افزود: من به‎عنوان خادم کوچک مردم، برآنم به تعهدات و تمام وعده‎هایی که داده‎ام جامه عمل بپوشانم. در کنار برادر عزیزم آقای بیرانوندی شرایطی فراهم خواهم کرد که در جهت سازندگی استان از وجود همه کاندیداها استفاده شود. وحدت و همدلی را در استان فراهم خواهیم کرد تا دل همه مردم شاد باشد و مردم هرگز از انتخاب‎شان پشیمان نشوند.

ملکشاهی‎راد عنوان کرد: مسئولیت سنگینی بر دوش من نهاده شده است و من با اتکا به خداوند تبارک و تعالی، تمام هم و غم و تلاشم را به کار خواهم بست تا دل جوانان را شاد کنم مخصوصا اینکه بر بیکاری استان فائق آییم.

وی با بیان این مطلب که تمام مشکلات را پیگیری خواهیم کرد، گفت: در کنار مسئولین متعهد و کارآمد مطالبات شما مردم عزیز را پیگیری می‎کنیم.

دنبال شان و منزلت تاریخی این مردم هستم

منتخب مردم خرم‎آباد و دوره چگنی خاطرنشان کرد: می‎خواهم با تمام وجود به شما عرض کنم که به دنبال شان و منزلت تاریخی این مردم هستم و تمام تلاشم را در این راه شبانه‎روز به‎کار می‎بندم.

ملکشاهی‎راد اظهار کرد: سعی و تلاشم این است که با وحدت بی‎نظیر بین نمایندگان استان، قدرت این جمع را افزایش داده و در جهت منافع مردم بکار بگیریم. ان‎شاءلله با همدلی کلیه نمایندگان، فضای آرامش، برادری و همدلی را فراهم می‎کنیم به‎طوریکه مردم به آینده خود امیدوار باشند.

از هرگونه تنش و دعواهای سیاسی پرهیز خواهیم کرد

وی با بیان این مطلب که تنها توسعه استان و خدمت به مردم در نظر است، افزود: با درایت نمایندگان استان و کشور از هرگونه تنش و دعواهای سیاسی پرهیز خواهیم کرد و برای آبادانی ملت عزیز و سربلند ایران اقدامات اساسی در جهت معیشت اقتصاد مردم به خصوص رفع بیکاری می‎پردازیم.

ملکشاهی‎راد از مردم طلب یاری کرد و گفت: یکی از کارهایی که در نظر دارم، تشکیل کارگروه‌های تخصصی جوانان، دانشجویان و متخصصین است تا در کنار هم استان را آباد کنیم. در این راه از نخبگان، اساتید دانشگاه، صاحبین سرمایه، تولیدکنندگان، کارگران و مهندسین کمک می‌خواهم تا بتوانیم استان را بسازیم. همچنین قصد دارم به همه محلات و روستاها بروم و از نزدیک ضمن تشکر از آنها، خواسته‎ها، توصیه‎ها و مشکلاتشان را بشنوم و پیگیری کنم.

 همه را حلال می‌کنم

ملکشاهی راد در پایان گفت: همه کسانی را که در این مدت به بنده اهانت و توهین کردند، می‎بخشم و حلال می‎کنم. تا جایی که توانستم ادب و اخلاق را رعایت و بر اساس آموزه‎های دینی، صبر و سکوت اختیار کردم. ممنونم از کسانی که امروز از توهین‎ها و تهمت ها دست برمی‎دارند.

وی با اشاره به لزوم کار کارشناسی و علمی برای تشخیص مسیر توسعه خرم آباد بیان داشت: در نظر داریم با تشکیل کارگروه های تخصصی با استفاده از متخصصان و سایر کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، از ظرفیت های موجود در این حوزه انتخابیه بیشترین بهره را ببریم.

ملکشاهی راد در ادامه با اشاره به برخی بی اخلاقی های سیاسی در این دوره از انتخابات گفت: شخصاً همه بی مهری ها و بد اخلاقی ها را حلال کردم و از رقبای انتخاباتی خود نیز می خواهم که با همدلی و وحدت به فکر خدمت به این مردم شریف باشند.

این همایش با اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی پایان یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز