پارسال یک هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و بهسازی راه های ایلام اختصاص یافت

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۲۴:۴۱
کد خبر: ۴۰۰۵۸۱
پارسال یک هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و بهسازی راه های ایلام اختصاص یافت
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: سال گذشته یک هزار و 950 میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی و استانی برای توسعه و بهسازی راه های این استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا -ایلام-سید کمال الدین میرجعفریان یکی از رویکردهای وزارت راه و مسئولان استانی را تکمیل و به بهره برداری رساندن پروژه های نیمه تمام این حوزه اعلام کرد و افزود: توسعه راه ها اولویت اول استان ایلام است.
وی تعداد پروژه های در دست اجرا حوزه راهسازی استان را 125 طرح اعلام و اظهار کرد: برخی از این طرح ها با پیشرفت خوبی امسال و برخی سال آینده به بهره برداری می رسند.
میرجعفریان یادآور شد: این پروژه ها در حوزه راه اصلی و فرعی، راه روستایی، روکش آسفالت، ایمنی و حریم راه و نگهداری راه و ابنیه است که بهره برداری از آنها مستلزم تامین اعتباری بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد ریال است. 
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: پروژه های مهمی چون تونل های کبیرکوه و قلاجه، چهار خطه کردن مسیر حمیل - ایلام - مهران در چند قطعه از مهمترین پروژه های مهم و در دست اجرای اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در سال 95 است. 
وی گفت: در صورت تامین اعتبار این دستگاه اجرایی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در زمان تعیین شده این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند و مردم از مزایای آنها بهره‌مند شوند. 
میرجعفریان با اشاره به اینکه تمام تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان بالا بردن کیفی و کمی راه ها است، افزود: نیاز مردم در حوزه راه و راهسازی، مسکن و شهرسازی توفیق بسیار بزرگی است و ما زمان بسیار کوتاهی که در دوره خدمت داریم را باید مغتنم شمرده و با همکاری و مساعدت مسئولان کشوری و استانی به این هدف مهم و بلند دست پیدا کنیم.
مدیر کل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به فعالیت های انجام شده در سطح استان تاکید کرد: در سال های اخیر و توجه ویژه دولت در تزریق اعتبار، خدمات خوبی در حوزه راه و شهرسازی به سرانجام رسیده که امید است به زودی شاهد پیشرفت بیش از پیش پروژه ها و تحول عظیم در حوزه زیرساخت های استان ایلام (در حوزه راه و شهرسازی به عنوان بستر و زیربنای توسعه استان) باشیم.
هم اینک 31 کیلومتر بزرگراه، 630 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام وجود دارد و طول کلی راه های استان نیز سه هزار و 780 کیلومتر است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز