مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

پایگاه امداد و نجات دانسفهان به زودی راه اندازی خواهد شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۹:۲۵
کد خبر: ۴۰۰۸۲۵
پایگاه امداد و نجات دانسفهان به زودی راه اندازی خواهد شد
حمید ره انجام گفت: به مناسبت هفته هلال احمر کلنگ احداث پایگاه امداد و نجات دانسفهان به زمین زده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حمید ره انجام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در جمع اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات سازمان هلال احمر قزوین تشکیل شد، برنامه های آتی این سازمان را اعلام کرد.

ره انجام گفت: ۱۸ تا ۲۴اردیبهشت ماه، هفته هلال احمر نامگذاری شده و روز پایانی این هفته مصادف شده با زمان برگزاری انتخابات مجامع که همزمان در سطح کشور برگزار می شود.

وی افزود: به مناسبت هفته هلال احمر، رییس جمعیت هلال احمر کشور به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات، به استان قزوین سفر می کند.

وی در ادامه نام های ایام هفته هلال احمر را اینگونه برشمرد:

شنبه: جوانی به رنگ مهربانی

یکشنبه: همراهان مهربان

دوشنبه: حلقه اتصال مهربانی

سه شنبه: آموزش دریچه ای به دنیای آرام

چهارشنبه:‌ ایثار برای کاهش آلام بشری

پنجشنبه: امدادگران پیشگامان مهر

جمعه: مهر و مشارکت

ره انجام شعار هفته را نیز "بنی آدم اعضای یک پیکرند" اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از راه اندازی پایگاه امدادی دانسفهان خبر داد و گفت: پایگاه امدادی دانسفهان در حال حاضر در داخل کانکس مشغول خدمات رسانی به مردم می باشد که هفته آینده کلنگ احداث آن به زمین خواهد خورد. زمین این پایگاه توسط خیرین خریداری شده و احداث آن نیازمند 5میلیارد ریال هزینه می باشد.

وی ضمن تشکر از زحمات امدادگران پرتلاش جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:30میلیارد ریال اعتبار برای احداث پایگاه های امداد‌ و نجات در استان قزوین اختصاص یافته که 21پایگاه امداد‌ و نجات جاده‌ای به صورت شبانه روزی خدمت رسانی کردند و نتیجه این زحمات شبانه روزی کاهش 60درصدی آمارمرگ و میر نسبت به سال گذشته می باشد.

ره انجام افزود: در سال گذشته تعداد مرگ و میر جاده ای در ایام نوروز 22نفر بود که امسال این تعداد به 9نفر کاهش یافته است.

وی در رابطه با راه اندازی کتابخانه هلال احمر نیز اظهار کرد: کتابخانه هلال احمر بعد از 4سال راه اندازی خواهد شد. این بخش از اداره هلال احمر به مدت 4سال بدون کارایی رها شده بود که با اقدامات انجام شده درصدد بازگشایی مجدد آن هستیم که به زودی افتتاح می شود. این کتابخانه شامل 15000جلد کتاب می باشد.

رییس جمعیت هلال احمر استان قزوین از راه اندازی خانه هلال نیز خبر داد و گفت: حضور امدادگران در دهستان ها یک امر جدی محسوب می شود به همین منظور خانه هلال را در دهستان ها و شهرستانها راه اندازی خواهیم کرد تا در زمان حادثه، نیروهای جوان دهستان ها بتوانند به جمعیت هلال احمر تا رسیدن آنها به منطقه یاری کنند.

ره انجام در پایان تاکید کرد: با وجود افزایش سالانه انتظارات مردم برای دریافت خدمات بیشتر، بودجه کشوری جمعیت هلال احمر از ۵۰۰میلیارد به ۴۰۰میلیارد تومان کاهش یافت؛ اما مجموعه جمعیت هلال احمر تلاش می کند خدمات را به هر نحو ممکن و کیفیت مناسب ارائه کند.

احمر1 (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز