پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بمناسبت روز جهانی ماما

۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۲:۱۷
کد خبر: ۴۰۰۸۸۲
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بمناسبت روز جهانی ماما
جواد آقازاده قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجانغربی طی پیامی روز جهانی ماما را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، متن پیام جواد آقازاده قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجانغربی بشرح زیر است:

بسم الرحمن الرحیم

روز جهانی ماما فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت و جایگاه مامایی در نظام سلامت ملی و تجلیل و قدرانی از خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه این قشر صبور و مخلص است.

بدون تردید توجه به سخت‌کوشی توام با مسولیت‌شناسی این عزیزان، الگویی برای همه کسانی است که به خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم می‌اندیشند و آن را لازمه تحصیل رضایت خدا می‌دانند.

جامعه مامایی به عنوان یکی از اعضای خانواده سلامت، به واسطه مهارت، دانش، ایثار، اخلاص و معنویات خویش که همواره نوید بخش حیات، نشاط و سلامت بوده و ارائه مراقبت‌های مامایی با کیفیت بالا و تلاش در بهبود مستمر آن، عامل بالقوه‌ای در کاهش مرگ و میر و ابتلای مادران به انواع بیماری‌ها خواهد بود.

اینجانب به نوبه خود ضمن تبریک روز جهانی ماما، خدمات بی‌شائبه جامعه مامایی فداکار کشور را می‌ستایم و آرزوی موفقیت، سلامتی و شادکامی برای این قشر خدوم در جای جای میهن اسلامی را دارم.

 

دکتر آقازاده

قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و

خدمات بهداشتی درمانی آذربایجانغربی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز