ملی پوش لرستانی دو و میدانی ایران:

برای رکورد شکنی وکسب دو مدال خوش رنگ طلا به المپیک ریو می روم

۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۴:۱۰
کد خبر: ۴۰۱۷۶۷
برای رکورد شکنی وکسب دو مدال خوش رنگ طلا به المپیک ریو می روم
ملی پوش لرستانی دو و میدانی جانبازان ومعلولین ایران گفت: برای کسب دو نشان زرین طلا در بازی های پارالمپیک 2016 ریو، برنامه ریزی کرده ام.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،«محسن کائیدی» ملی پوش لرستانی ونایب قهرمان پارالمیک ، گفت: همانگونه که در بازی های پارالمپیک 2012 لندن دو مدال ارزشمند گرفته ام، امیدوارم در پارالمپیک ریو نیز هر دو مدالم به رنگ زرین باشد.
وی گفت: سال گذشته با کسب مدال نقره پرتاب وزنه و مدال برنز پرتاب نیزه در مسابقات جهانی 2015 قطر، در این دو ماده و برای سومین بار صاحب سهمیه پارالمپیک شده ام.
این ملی پوش دو و میدانی ایران گفت: پارالمپیک 2016 ریو سومین دوره این بازی ها است که در آن حضور خواهم داشت. من در دو دوره پیشین بازی های پارالمپیک عملکرد بدی نداشتم، اما باید در پارالمپیک ریو به مراتب بهتر ظاهر شوم و این مستلزم تمرینات جدی تر و منظم تر است.
کائیدی که در پارالمپیک 2008 پکن و در ماده پرتاب نیزه به عنوان پنجم دست یافت، با اشاره به نتایجی که در پارالمپیک 2012 لندن ثبت کرد، گفت: در لندن قهرمان ماده پرتاب نیزه شدم و توانستم در ماده پرتاب وزنه هم نایب قهرمان شوم. با کسب این دو مدال طلا و نقره جزو بهترین ورزشکاران کاروان ایران در آن دوره از بازی ها بودم. می خواهم برای پارالمپیک ریو هم جزو بهترین ها باشم.
وی تاکید کرد: من در پارالمپیک 2016 ریو در هر دو ماده پرتاب وزنه و پرتاب نیزه مسابقات دو و میدانی شرکت خواهم کرد و همه سعی و تلاش من آن است که در این دو ماده به بهترین نتیجه و بهترین مدال که طلا است، دست پیدا کنم.
ملی پوش دوومیدانی ایران گفت: تا به امروز در تمرینات رکوردهای خوبی داشته ام و اگر بتوانم آنها را در ریو تکرار کنم، مدال طلا دور از دسترس نیست.
کائیدی گفت: تمریناتم را برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی که خرداد ماه برگزار می شود، پیگیری می کنم. این رقابت ها برای تعیین ترکیب نهایی تیم اعزامی به ریو است.
وی در مورد اینکه دو و میدانی کاران چه کشورهایی را به عنوان رقیبان اصلی خود در پارالمپیک ریو می شناسد، گفت: رقابت در پارالمپیک سخت است. بر اساس رنکینگ جهانی در پرتاب نیزه دو و میدانی کارانی از چین و کلمبیا که اول و دوم هستند، جزو بهترین ها و رقیبان اصلی هستند. در پرتاب وزنه هم سیامک فرج زاده و خود من نفرات اول و دوم رنکینگ جهانی هستیم و بنابراین مدال طلا و نقره این بخش از مسابقات قطعا برای ایران خواهد بود.
این دو و میدانی کار ایران ابراز امیدواری کرد که کاروان ایران در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک 2016 ریو نتایج خوبی بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز