به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص)؛

جشنواره بادبادک ها در قزوین برگزار شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۴:۴۴
کد خبر: ۴۰۱۸۲۶
جشنواره بادبادک ها در قزوین برگزار شد
همزمان با مبعث نبی اکرم (ص) و به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین جشنواره بادبادک ها در مجموعه تله سی یژ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، همزمان با مبعث نبی اکرم (ص) و به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین جشنواره بادبادک ها با حضور  نصرتی شهردار قزوین، حبیبی معاون امور عمرانی استانداری، وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، شاهرخ عطایی مدیرعامل تله سی یژ، جمعی از اعضای شورای شهر و شهروندان قزوینی و جمع کثیری از خانواده ها در مجموعه تله سی یژ برگزار شد.

در این جشنواره شاد و مفرح که سه ساعت به طول انجامید کودکان و نوجوانان حاضر ، بادبادک های خود را در هوا به پرواز در آوردند. 

وزیری نژاد در این مراسم گفت: این جشنواره با هدف ایجاد فضای نشاط و تفریح برای خانواده ها تدارک دیده شده تا کودکان در کنار والدین خود به انجام بازی های مختلف و پرواز بادبادک بپردازند.

وزیری نژاد افزود: این جشنواره قرار بود به مناسبت هفته شوراها با مشارکت موسسه رفاهی تفریحی کاسپین شهرداری قزوین در مجموعه تله‌ سی ‌یژ قزوین برگزار ‌شود که به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان پذیر نشد.

وی برنامه های جذاب این جشنواره را برپایی جنگ و استیج های شاد با حضور هنرمندان مطرح استانی برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا شهروندان قزوینی اوقات شادی را در این فضای مفرح و پرنشاط سپری کنند.

وی خاطرنشان کرد: بادبادک های شرکت داده شده در جشنواره مورد داوری قرار گرفت و به 10 نفر اول دوچرخه و به قید قرعه به 50شرکت کننده جوایزی نظیر لوازم ورزشی اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز