رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ملارد مطرح کرد:

حمایت جدی دولت از سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در حوزه گردشگری

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۱:۰۰
کد خبر: ۴۰۱۹۴۲
حمایت جدی دولت از سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در حوزه گردشگری
مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اذعان داشت، وظیفه داریم امکانات سرگرمی و گردشگری مردم را هم در بخش گردشگری و هم در بخش تفریحات سالم گسترش دهیم

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران ، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در مراسم افتتاح و بهره برداری از فاز دوم مجتمع تفریحی سرگرمی ساحل خلیج فارس شهرستان ملارد با اشاره به جایگاه گردشگری در بین مردم گفت: در دنیا بحث تفریحات، سرگرمی و گردشگری جای خود را در سبد هزینه مردم کشورها باز کرده است. در کشور ما نیز به همین صورت در سال‌های اخیر مردم هزینه زیادی را برای گردشگری می‌پردازند و تمام تعطیلات سعی می‌کنند از نقاط گردشگری کشور استفاده کنند.

وی با اشاره به تلاش دولت در فراهم سازی امکانات لازم جهت فراهم ساختن امکانات تفریحی برای مردم افزود: ما به عنوان دولت وظیفه داریم امکانات سرگرمی و گردشگری مردم را هم در بخش گردشگری و هم در بخش تفریحات سالم گسترش دهیم. در این راستا پروژه‌هایی که توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری می‌شود برای ما دارای اهمیت بالایی است.

سلطانی فر با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای گردشگری در کشور تشریح کرد:  مادر بخش گردشگری به عنوان گنج پنهان ظرفیت‌های بسیار زیادی داریم که بایستی برای سرعت دادن به فرایند توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور از این ظرفیت‌های خوب هم در گردشگری داخلی وهم در گردشگری داخلی استفاده نماییم.

وی تصریح کرد: استراتژی ما در گردشگری خارجی جذب بیشتر گردشگر خارجی است تا به ایران سفر کنند و با جاذبه‌های گردشگری ایران آشنا شوند. به هر حال در این راستا در آمد هایی نصیب کشور می‌شود و ما از این راه می‌توانیم حتی به اشتغال نیز کمکی نماییم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به بخش‌ها گوناگون گردشگری اذعان کرد: در حوزه گردشگری داخلی هم فکر می‌کنیم اگر از همه زمینه‌ها و بسترهای داخلی استفاده کنیم می‌توانیم شرایط خوبی را فراهم نماییم تا مردم بتوانند اوقات خوبی را در زمان‌های تفریح و تعطیلات خود داشته باشند.

وی افزود: پر کردن اوقات فراغت مردم برای ما بسیار حائز اهمیت است. باید زمینه و بستر لازم برای پدید آمدن اوقات فراغت خوب و شاد برای مردم ایجاد شود.

سلطانی فر با اشاره به پروژه افتتاح شده در ملارد اظهار کرد: این پروژه‌ای که امروز در ملارد افتتاح شد که در واقع با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام گرفته است، مکان بسیاری خوبی برای مردم منطقه بخصوص جوانان است که می‌توانند ساعت‌ها در هر روز از هفته ضمن اینکه اوقات فراغت خود را می‌گذرانند در مکان سالمی می‌توانند فعالیت‌های ورزشی انجام دهند.

وی با اشاره به حمایت دولت از بخش خصوصی اذعان کرد:  سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی چه در این زمینه و چه در زمینه‌های دیگر توسط دولت حمایت می‌شود و ما این وعده را می‌دهیم که در زمینه تأمین تسهیلات مورد نیاز این گونه طرح‌ها هرگونه حمایتی را که لازم باشد انجام دهیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: هر ظرفیت گردشگری که در کشور وجود داشته باشد هم در حوزه فرهنگی و هم تاریخی ما موظف هستیم که در زمینه بهره برداری مناسب از آنها بسترهای لازم را فراهم کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز