۷۴ حلقه چاه غیر مجاز در استان ایلام مسدود شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۸:۵۰:۵۴
کد خبر: ۴۰۱۹۷۲
۷۴ حلقه چاه غیر مجاز در استان ایلام مسدود شد
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت: 74 حلقه چاه آب غیرمجاز در سال گذشته برای حفظ منابع آب زیرزمینی در این استان مسدود و غیرقابل استفاده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- سجاد رستمی اظهار کرد: انسداد چاه‌های غیر مجاز و جلوگیری از اضافه برداشت چاه‌های دارای پروانه بهره برداری از مهمترین اقدامات حفاظت منابع آب زیرزمینی این شرکت در سال گذشته بوده است.
وی از مسدود شدن 74 حلقه چاه طی سال گذشته خبر داد و افزود: این تعداد چاه غیرمجاز توسط گروه های گشت و بازرسی و با همیاری مردم و مسئولان در استان مسدود شد.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان ایلام یادآور شد: با انسداد این تعداد حلقه چاه غیرمجاز در سال گذشته از برداشت غیر مجاز سالانه چهار میلیون و 200 هزار متر مکعب آب زیرزمینی پیشگیری شده است.
رستمی تاکید کرد: همچنین در این مدت (سال گذشته) و با مجموعه اقدام های حفاظتی، کنترلی و بازدارنده از اضافه برداشت چاه های مجاز یک میلیون و 500 هزار متر مکعب آب در سطح استان نیز جلوگیری شد.
وی یادآور شد: پر و مسدود کردن چاه های غیر مجاز آب بدون توقف ادامه دارد و اکنون این مهم به یک مطالبه عمومی تبدیل شده و این شرکت در همه مناطق و دشت های استان بر ممانعت از حفاری چاه غیر مجاز اشراف و نظارت کامل دارد.
یک هزار و 780 حلقه چاه در ایلام وجود دارد که یک هزار و 380 حلقه متعلق به بخش کشاورزی، 282 حلقه به بخش صنعت و 117 حلقه نیز برای مصارف آب آشامیدنی است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز