مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت مس خبر داد:

ابراز تمایل شرکت‌‌های اروپایی برای سرمایه‌گذاری در صنعت مس ایران

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۹:۵۲
کد خبر: ۴۰۲۱۰۲
ابراز تمایل شرکت‌‌های اروپایی برای سرمایه‌گذاری در صنعت مس ایران
مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران از ابراز تمایل شرکت‌ های اروپایی برای سرمایه گذاری و ورود به صنعت مس ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهندس سعد عبدی با اعلام این خبر در بیست‌و‌نهمین کنفرانس بین‌المللی متال بولتن که با هدف بحث و تبادل نظر در خصوص سیاست تولیدکنندگان معدنی در لیسبون پرتغال برگزار شد، از تمایل شرکت‌های اروپایی نسبت به سرمایه‌گذاری در صنعت مس ایران خبر داد.

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت شرکت مس گفت: پس از برداشتن تحریم‌ها، شرکت ملی صنایع مس ایران پذیرای سرمایه‌گذاری در سطح بین‌المللی به‌منظور گسترش طرح‌های صنعتی شرکت مس است،

وی اعلام کرذ: بعد از رفع تحریم‌ها شرکت مس قراردادی به ارزش 1.1 میلیارد دلار با شرکت Mansfelder بسته است که قرار است در یک همکاری مشترک جهت توسعه ظرفیت محصولات پایین‌دستی مس تا مرز 70 هزار تن در سال هزینه شود.

عبدی اظهار داشت: شرکت مس مترصد جذب هرگونه سرمایه‌گذاری خارجی در هریک از 16 پروژه در حال راه‌اندازی به‌خصوص از جانب سرمایه‌گذاران آمریکای شمالی و اروپا است.

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت شرکت مس تأکید کرد: پس از برداشته شدن تحریم‌ها در اواخر سال گذشته ایران آمادگی برای برقراری ارتباط با شرکت‌های بنام آمریکایی و اروپایی را دارد و درهای ایران به روی هرگونه سرمایه‌گذاری و همکاری باز است و ما پذیرا هستیم.

شایان ذکر است کنفرانس متال بولتن و جلسات گروه مطالعات بین المللی مس چندی پیش در لیسبون پرتغال با حضور مدیران عامل شرکت های مس دنیا بر گزار شد و در این کنفرانس مهندس سعد عبدی مدیر برنامه ریزی و نظارت به عنوان نماینده شرکت ملی صنایع مس ایران به ایراد سخنرانی و تشریح اهداف شرکت در پسابرجام پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز