کشف۴۰۰کیلو تریاک در عملیات مشترک قم، خراسان رضوی و کاشان

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۷:۱۷
کد خبر: ۴۰۲۲۷۳
کشف۴۰۰کیلو تریاک در عملیات مشترک قم، خراسان رضوی و کاشان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 400کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک استان های قم و خراسان رضوی و شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ"غلام عباس بُلفکه" اظهارداشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی یک قاچاقچی مواد مخدر که قصد داشت با یک دستگاه تریلی محموله مواد مخدر را از یکی از استان های جنوبی به تهران منتقل و از حوزه استحفاظی قم عبور کند، دستگیری نامبرده در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

به گفته وی با تداوم اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی صورت گرفته اکیپی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قم جهت رصد اطلاعاتی و شناسایی سوژه مورد نظر به حوزه استحفاظی استان های اصفهان و یزد اعزام و خودرو مذکور را در35 کیلومتری کاشان که با برخورد به گاردیل های وسط اتوبان از مسیر خود منحرف شده بود را شناسایی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود:پس از هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان بلافاصله راننده تریلی دستگیر و تریلی با توجه به اینکه به دلیل برخورد شدید با گاردیل قادر به حرکت نبود، بوسیله یک دستگاه جرثقیل به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان منتقل شد.

سرهنگ بلفکه گفت: نهایتاً با تلاش چندین ساعته مأموران حدود400کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز