در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان به مناسبت سفر کاروان تدبیر و امید به استان عنوان شد:

مردم دیار کریمان از هیات دولت تدبیر و امید استقبالی گسترده داشته باشند

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۶:۱۰
کد خبر: ۴۰۲۲۹۲
مردم دیار کریمان از هیات دولت تدبیر و امید استقبالی گسترده داشته باشند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان پیام مشترکی به مناسبت سفر کاروان تدبیر و امید به استان صادر نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در متن این پیام آمده است:

عزت، صلابت و قدرت ایران و ایرانیان همان اصلی است که به برکت تلاش های خالصانه مسئولان و خدمت گزاران نظام و پشتیبانی های مردم به منصه ظهور رسیده و به الگویی برای سایر کشورهای آزادی خواه و ملت های آزاد اندیش تبدیل شده است.

ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در تمامی صحنه های دفاع از نظام و  انقلاب اسلامی، حضوری پرشور داشته اند که به پشتوانه همین حضور است که مسئولان این نظام با پشتوانه محکم و لحن مقتدرانه خود از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حق مسلم مردم در عرصه های بین المللی دفاع کرده و می کنند.

از این رو به پاس قدرشناسی از خدمات و تلاش های دولت یازدهم و به منظور نشان دادن پشتوانه مردمی از حرکت های خردگرایانه و امید آفرین دولت تدبیر و امید، بسیار به جاست که در سفرهای استانی استقبالی پرشور و شایسته از هیات دولت انجام شود.

از این رو که استان کرمان به عنوان بیست و هفتمین مقصد کاروان تدبیر و امید تعیین شده، مردم این دیار چهار فصل باید با تکیه بر روح مهمان نوازِی و قدرشناسی خود که شهره خاص و عام است، از هیات دولت و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی استقبالی گسترده داشته باشند.

در این مجال از تمامی مردم ولایت مدار و خونگرم استان کرمان برای استقبال گسترده از ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید دعوت می شود.

پرواضح است که حضور پرشور در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید، نشانی از  مراتب تقدیر و تکریم مردم از دولت مردان دولت یازدهم و تلاش های آنها در عرصه داخلی و خارجی است.

       آیت الله سید یحیی جعفری                                  علیرضا رزم حسینی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان                        استاندار کرمان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز