معاون سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

پاسدار بودن تنها به نشان نظامی نیست

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۴:۲۸
کد خبر: ۴۰۲۶۶۶
پاسدار بودن تنها به نشان نظامی نیست
معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی، گفت: پاسدار بودن فقط به داشتن لباس و نشان نظامی نیست پاسداران دوران دفاع مقدس، مخلصانه از جان خود گذشتند تا حسینی شده و با جهاد خود وطن خود را سرافراز ساختند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ علی قاسمی اظهار کرد: سپاه یک حرکت طبیعی و خودجوش مردمی است که همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با پیروزی انقلاب به صورت یک تشکیلات واحد به وجود آمد و در روزهای اول انقلاب، کمیته‌ها و سپاه توانستند خلاء امنیتی و انتظامی موجود در ابتدای انقلاب را پر کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تصریح کرد: در سال 58 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت رسمی تشکیل شد البته تشکیل سپاه عملا با پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 مصادف است.

قاسمی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روزهای پیروزی این انقلاب تشکیل شد، برای ادامه نقش خود در نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن پا برجا می‌ماند.

 وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای ارزشمند و مهم انقلاب اسلامی، تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار نظام اسلامی است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، نهادی که انگیزه تشکیل آن حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) استان تصریح کرد: نامگذاری سال روز ولادت سالار شهیدان به نام روز پاسدار از این جهت بوده که سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد که حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که بر اساس اسلام ناب محمدی " صلی الله علیه و آله " برپا شده است.

قاسمی یادآور شد: از طرف دیگر ایثار و فداکاری برای حفظ نظام اسلامی و دستاوردها و اصول آن، آرمانی بوده که سپاه با درس آموزی از حماسه حسینی، آن را خط مشی اصلی خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: پاسدار بودن فقط به داشتن لباس و نشان نظامی نیست پاسداران دوران دفاع مقدس، مخلصانه از جان خود گذشتند تا حسینی شده و با جهاد خود وطن خود را سرافراز ساختند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) استان با بیان اینکه پاسداران باید خود را سرباز امام حسین (ع) بدانند و کارهایی را انجام داده تا قداست و شان امام حسین (ع) حفظ شود، خاطرنشان کرد: سپاه نیروی مصلح ولایت فقیه بوده وظیفه و ماموریت آن حفاظت از انقلاب و پاسداری از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز