بهره برداری درمانگاه عمومی جمعیت هلال احمر شیروان/افتتاح خانه های هلال در روستاها و شهرهای استان

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۶:۰۰
کد خبر: ۴۰۳۱۵۰
بهره برداری درمانگاه عمومی جمعیت هلال احمر شیروان/افتتاح خانه های هلال در روستاها و شهرهای استان
مدیرعامل جمعیت هلال احمرخراسان شمالی از بهره برداری درمانگاه عمومی جمعیت هلال احمر شیروان در هفته هلال احمر خبرداد وگفت: به زودی نیز ساختار جدید خانه های هلال درروستاها و شهرستان های استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حسن شکوری نسب مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با بیان این که این نهاد مردم محور نقش مهمی در ارائه خدمات انسان دوستانه به آسیب دیدگان حوادث دارد،گفت: ازاین رو به پاس خدمات نهاد ارزشی18 تا 24 اردیبهشت به نام هفته هلال احمرنامگذاری شده است.

وی اظهارکرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران موسسه خیریه وغیر انتفاعی است که ارائه  خدمات امدادی، کمک به امر توانبخشی و ارائه خدمات اجتماعی وتسکین آلائم بشری در داخل  و خارج کشور از جمله اهداف این جمعیت است.

شکوی نسب در رابطه با غنچه های هلال نیز توضیحاتی ارائه داد و افزود: افراد از سن 5 الی 6 سال درغنچه های هلال تاسنین 18 سال قرار می گیرند تحت عنوان معاونت جوانان  وارد جمعیت هلال احمر می شوند.

وی افزود: تا سن 29 سالگی فرد مختار است درمعاونت جوانان یا در قسمت معاونت امداد و نجات  هلال احمر فعالیت خود را ادامه دهد و از سن 29سال به بعد افراد وارد امور دواطلبانه می شوند.

وی از 5 هزار و 700 داوطلب فعال در استان خبرداد ودر باره خانه های هلال نیز گفت: خانه های هلال که ساختار جدیدی در جمعیت هلال احمراست در تعدادی از روستاها و شهرهای استان مثل محمد آباد، بام وصفی آباد و سایر نقاط پیش بینی شده تا این خانه ها را به زودی افتتاح کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد: در هفته هلال احمر درمانگاه عمومی جمعیت هلال احمر در شهرستان شیروان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز