اسمعیل زاده مدیرعامل مخابرات آذربایجان غربی

هم کدسازی درآمد ما را کاهش داده است!

۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۸:۰۱:۲۷
کد خبر: ۴۰۵۰۲۹
هم کدسازی درآمد ما را کاهش داده است!
بهمن اسمعیل زاده مدیرعامل مخابرات آذربایجان غربی گفت: هم کدسازی باعث کاهش درآمد مخابرات شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، بهمن اسعمیل زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در سالی که گذشت شرکت مخابرات استان با هدف بالابردن کیفیت و بهبود سرویس ها تلاش کرد زیرا اعتقاد داریم سوء اطلاعات در جامعه خطرناک تر از سوء تغذیه است.

وی افزود: در سال 94 توانستیم 203 سایت مجهز به اینترنت نسل سوم (3G) و یازدهم سایت مجهز به اینترنت نسل چهارم (LTE) راه اندازی کردیم و بنا داریم شبکه را در سال 94 نیز گسترش دهیم.

مدیرعامل مخابرات آذربایجان غربی تصریح کرد: در بخش اینترنت پرسرعت در سراسر استان 244هزار پورت پرسرعت (مشترک) داریم این در حالیست که در سال 89 تنها 8هزار پورت در استان وجود داشت.

اسعمیل زاده گفت: هم اکنون 500 روستا در استان از اینترنت پرسرعت استفاده می کنند و امسال نیز 500 روستای دیگر به آن مجهز خواهند شد.

وی افزود: میزان استفاده از پهنای باند در آذربایجان غربی از سال ٨٩ تا 94 از پانصد مگابایت به ده هزار مگابایت رسیده که رقم بسیار بالایی است.

مدیرعامل مخابرات با اشاره به مشکلات موجود در توزیع قبوض تلفن ثابت تصریح کرد: بطور مستمر جلساتی با شرکت پست برگزار می کنیم تا روند توزیع قبوض مشترکان تلفن ثابت بهبود یابد تا شرکت مخابرات شرمنده مردم نشود.

اسمعیل زاده در پایان گفت: هم کدسازی ایجاد شده باعث کاهش درآمد مخابرات شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز