جدال پایانی پرشورها در خرم آباد /خیبر -نساجی جدال تشریفاتی لیگ یک

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۴:۱۶
کد خبر: ۴۰۵۸۸۵
جدال پایانی پرشورها در خرم آباد /خیبر -نساجی جدال تشریفاتی لیگ یک
خیبری ها در هفته سی و هشتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 17:15 در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف نساجی قائمشهر می روند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،لیگ دسته یک فوتبال کشور با تمام تلخی و شیرینی هایش برای خیبری ها داشت به ایستگاه پایانی خود رسیده است، از مشکلات مالی گرفته تا  قضاوت های اشتباه، کمیته استیناف و ... که مانع شد امروز خیبر به جایگاه واقعی خود در این لیگ فرسایشی نرسد.

دیدار خیبر خرم آباد با نساجی قائمشهر در ایستگاه پایانی لیگ

 

خیبری ها که برای اولین سال در این رقابت ها حضور دارند با تمام مشکلات فرا تر از حد انتظار ظاهر شده و بارها یقه تیم های متمول و ثروتمند را گرفته است.

اما در این هفته خیبر خرم آباد در حالی به مصاف نساجی می رود که هفته قبل درخارج از خانه در مقابل نفت مسجد سلیمان با نتیجه دو بر دو به تساوی دست یافتند و نساجی در خانه با نتیجه سه بر یک در برابر آلومینیوم هرمزگان از پیش سقوط کرده شکست خورده اند.

نساجی که از تیم های پر طرفدار شمال کشور است و سال هاست طرفداران این تیم حسرت حضور در لیگ برتر دارند  ابتدای فصل را خوب آغاز نکردند و سپس آرام آرام خود را به بالای جدول لیگ یک رساندند.

نساجی‌ تاکنون در  18 بازی میهمان بوده اند که 3 برد ، 6 تساوی و 9 شکست را در کارنامه دارند، برد هایشان در بازی های خارج از خانه  مربوط به هفته چهاردهم دو بر صفر پارسه تهران، هفته بیست و پنجم  و  بیست و هفتم با یک گل در مقابل پاس همدان و شهرداری اردبیل  به برتری رسیده اند.

بازی رفت دوتیم در قائمشهر برگزار شد که خیبری ها دو بر یک مغلوب نساجی شدند. برای خیبر حسین جودکی و هردو گل نساجی را هانی اسماعیلی به ثمر رساندند.

خیبر خرم آباد با 47 امتیاز در رده یازدهم و نساجی قائمشهر با 50 امتیاز در رده هشم جدول قرار دارند .

*امیرحسین مرادی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز