پلیس رودبارجنوب به فرار ۵ ساله قاتل مسلح خاتمه داد

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۹:۴۸
کد خبر: ۴۰۶۳۱۱
فرمانده انتظامی" رودبارجنوب" از دستگیری قاتل فراری بعد از گذشت 5 سال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"نادعلی قزلباش" با اعلام این خبر گفت: با تلاش ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی رودبارجنوب ، مردی که از 5 سال پیش به اتهام قتل مسلحانه فردی به علت اختلافات ملکی تحت تعقیب بود ، دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود : به علت فرار قاتل به شهرستان ها و استان های مختلف و تغییر متوالی محل اختفاء وی ، اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری متهم مثمر ثمر واقع نشد، لذا پرونده جهت رسیدگی به صورت ویژه در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت : سرانجام پس از 5 سال تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی ، درست زمانی که متهم پس از چند سال فرار قصد ورود به زادگاهش در یکی از روستاهای اطراف شهرستان را داشت، به سرعت توسط مأموران پلیس اگاهی "رودبارجنوب"شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب خاطرنشان کرد : متهم در بازجویی های انجام شده صراحتأ به جرم خود اعتراف کرد که پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ قزلباش در پایان با اشاره به پشیمانی قاتل از عمل خود ، اظهار داشت : متاسفانه فقدان مهارت های لازم و تصمیم گیری در بدترین زمان ممکن یعنی عصبانیت، منجر به بروز این اتفاق شوم شده است که یک فرد را به آغوش سرد خاک سپرده و فرد دیگر را نیز با آینده ای تباه روبرو ساخته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز