مدیر کل آموزش و پرورش لرستان :

توسعه مشارکت های همه جانبه یکی از سیاست های محوری در آموزش و پرورش است

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۰۶۵۰۴
توسعه مشارکت های همه جانبه یکی از سیاست های محوری در آموزش و پرورش است
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در جلسه هماهنگی هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت : توسعه مشارکت های همه جانبه یکی از سیاست های محوری آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در جلسه هماهنگی هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت : توسعه مشارکت های همه جانبه یکی از سیاست های محوری آموزش و پرورش است . 

گودرز کریمی فر با اشاره به اهتمام آموزش و پرورش بر شناسایی و جذب خیرین افزود : خیرین مدرسه ساز پشتوانه های اصلی آموزش و پرورش در توسعه عدالت آموزشی هستند

وی خاطر نشان کرد : دغدغه و حساسیت خیرین مدرسه ساز در راستای توسعه فضاهای مناسب آموزشی مایه امید بخشی و دلگرمی آموزش و پرورش است و دستگاه تعلیم و تربیت از تمام ظرفیت ها برای ترغیب بهتر و بیشتر خیرین به این امر مقدس و خداپسندانه استفاده می کند .

کریمی فر در ادامه به برگزاری نمایشگاه جانبی این جشنواره اشاره کرد و گفت : این نمایشگاه ظرفیت بسیار خوبی برای معرفی دستاوردها و خدمات آموزش وپرورش در توسعه عدالت آموزشی و ارتقاء کیفیت آموزش است .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پایان با اشاره به برگزاری مقدماتی این جشنواره در مناطق و شهرستان های لرستان  ابراز امیدواری کرد تا با حمایت و مشارکت خیرین  بستر مناسب برای اعتلای آموزشی و پرورشی خیرین فراهم شود .

مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس لرستان هم در این جلسه به اهداف برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و گفت : جشنواره خیرین مدرسه ساز با هدف ترویج فرهنگ مشارکت در امر مدرسه سازی ، شناسایی و معرفی خیرین مدرسه ساز و تجلیل از خیرین برگزار می شود .

وی به  برگزاری هفده جشنواره در سالهای گذشته اشاره کرد و گفت : هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز هشتم خرداد ماه سال جاری در شهرستان خرم آباد  برگزار می شود .

محمد چگنی در ادامه به تمهید مقدمات لازم برای برگزاری مطلوب چشنواره هجدهم اشاره کرد و گفت : از ماهها قبل مقدمات برگزاری جشنواره آغاز شده و تلاش می شود تا جشنواره هجدهم با کیفیت بهتری اجرا شود تا شاهد ورود خیرین در امر مدرسه سازی باشیم .

وی به راه اندازی 25غرفه در نمایشگاه جشنواره خیرین مدرسه ساز لرستان اشاره کرد و گفت : این غرفه ها در حوزه های تاسیسات ،مصالح ساختمانی ، فرهنگی ؛هوشمندسازی مدارس ، کانون پرورش فکری ،آموزشی ،فرهنگی و ورزشی و..... برپا می شوند .

چگنی در پایان تصریح کرد : نمایشگاه هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز از سوم تا هفتم خرداد  ماه در بوستان بزرگ  دریاچه کیو افتتاح خواهد شد و علاقمندان می توانند هر روز از ساعت 8صبح تا 23شب از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند .

رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان هم در این جلسه به تعداد پروژه های آموزشی  خیرساز لرستان اشاره کرد و گفت : تا کنون بیش از ۲۵۶ پروژه آموزشی در سطح استان از سوی خیرین مدرسه ساز لرستان احداث شده است.

وی بیان داشت: این تعداد پروژه آموزشی در قالب هزار و ۳۲ کلاس درس احداث شده اند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان زیربنای این تعداد پروژه آموزشی احداث شده از سوی خیرین لرستانی را ۱۰۲ هزار و ۸۱۷ متر مربع عنوان کرد و گفت: این میزان فضای آموزشی از سوی خیرین حقیقی، حقوقی در مناطق مختلف روستایی و شهری لرستان احداث شده اند.

رضوی با اشاره به برگزاری هجدهمین  جشنواره خیرین مدرسه ساز لرستان افزود :در سال گذشته ۵۵ پروژه خیرساز  در استان در دست احداث بود  که از این تعداد ۲۷ مورد آنها تکمیل و به بهره برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز