حسن خانی:

نباید به جمعیت جوان کشور نگاه جنسیتی داشته باشیم

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۴:۰۴
کد خبر: ۴۰۶۶۳۴
نباید به جمعیت جوان کشور نگاه جنسیتی داشته باشیم
فرماندار ارومیه در نشست کارگروه مشترک "خانواده و بانوان" و "ستاد ساماندهی امور جوانان" شهرستان ارومیه : در جامعه و نظام آموزشی ما فرهنگ گفتگو مغفول مانده و باید طرح هایی برای ایجاد روحیه گفتگو و رقابت پذیری در بین جوانان اندیشیده شود.

فرماندار ارومیه در نشست کارگروه مشترک "خانواده و بانوان" و "ستاد ساماندهی امور جوانان" شهرستان ارومیه، اظهار داشت: در جامعه و نظام آموزشی ما فرهنگ گفتگو مغفول مانده و باید طرح هایی برای ایجاد روحیه گفتگو و رقابت پذیری در بین جوانان اندیشیده شود.

به گزارش برنا از ارومیه، عباس حسن خانی با تاکید بر این نکته که در یک فضای رقابتی باید جوانان همدیگر را نقد کنند، تصریح کرد: با گفتگو، فضای جامعه از رقابت به سوی رفاقت سوق داده خواهد شد.

وی افزود: جوانان ما از ظرفیت بالایی برخوردار هستند که متاسفانه به این ظرفیت ها پرداخته نشده که با برنامه ریزی درست، ظرفیت جمعیت جوان کشور می تواند نقشی تعیین کننده در توسعه داشته باشد.

فرماندار ارومیه نگرش علمی به جوانان و زنان در جامعه را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: نباید به جمعیت جوان کشور نگاه جنسیتی داشته باشیم و باید به استعدادهای جوانان بها داده شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز