استاندار چهارمحال و بختیاری :

تامین آب موردنیاز صنایع شرق از پساب فاضلاب

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۸:۴۲
کد خبر: ۴۰۶۷۸۴
تامین آب موردنیاز صنایع شرق از پساب فاضلاب
استاندار چهارمحال و بختیاری تصفیه پساب فاضلاب را بهترین راهکار تامین آب مورد نیاز صنایع شرق استان دانست و گفت: با تکمیل مطالعات و اقدامات کارشناسی، این راهکار بزودی اجرا می شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست بررسی مشکلات آب صنایع استان افزود: چند راهکار برای تامین آب صنایع فولاد، ورق خودرو و سیمان شهرکرد وجود دارد اما استفاده از پساب فاضلاب راهکار میان مدت مناسبی برای رفع این مشکل است.

وی ادامه داد: از ابزارها و راهکاری مختلف برای تامین آب این صنایع بهره گیری می شود و مدیران واحدهای صنعتی شرق استان نیز برای رفع مشکل تامین آب باید همکاری کنند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: خشکسالی های اخیر در استان سبب کاهش منابع آب استان شده و صنایع برای تامین آب مورد نیاز با مشکل مواجه شده اند که مدیریت استان با تمام توان برای رفع این مشکل تلاش می کند.

استاندارچهارمحال و بختیاری با تاکید بر انجام اقدامات کارشناسی در خصوص انتقال و تصفیه پساب فاضلاب برای تامین آب واحدهای صنعتی منطقه سفید دشت شهرستان بروجن، افزود: مسوولان مربوطه سریع تر با انجام مطالعات کارشناسی، زمینه را برای اجرای این طرح فراهم کنند.

به گزارش برنا، در این نشست که با حضور نمایندگان واحدهای صنعتی استان برگزار شد، راهکارهای تامین آب موردنیاز این واحدها مورد بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز