شورای شهر قزوین خواستار شد:

تصادف دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین بررسی شود

۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۰:۴۲
کد خبر: ۴۰۷۴۹۹
تصادف دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین بررسی شود
شورای شهر قزوین از کمیته فنی ترافیک استان درخواست کرد پس از بررسی، نظر کارشناسی خود را در رابطه با تصادف منجربه مرگ دانشجویان دانشگاه آزاد، به پارلمان محلی قزوین اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اعضای پارلمان محلی قزوین در جلسه اخیر شورا ضمن ابراز تأسف از ضایعه درگذشت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سانحه تصادف اخیر و ابراز همدردی با خانواده آنها، از متولیان امر خواستار بررسی علت ماجرا و دلایل بروز تصادف از سوی متولیان امر شدند و تشکیل کمیته فنی ترافیک استان با محوریت کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر را ضروری دانستند.

حسین غیاثوند رییس کمیسیون شهرسازی در این جلسه تاکید کرد: کمیته ای با حضور کارشناسان و متولیان امر برای تحقیق و تفحص علت تصادف باید تشکیل شود، چراکه عده ای علت تصادف را نقص فنی زیرگذر و یا سرعت بالای خودرو می دانند که باید به صورت دقیق علت معلوم شود و جواب قانع کننده ای به خانواده های آنان داده شود.

در ادامه فرج الله فصیحی رامندی رییس شورا، فاطمه اشدری رییس کمیسیون فرهنگی، علی صادقی نیارکی رییس کمیسیون اداری و مالی و محمدرضا صدیقی رییس کمیسیون شورایاری و دیگر اعضای شورا نیز ضمن تلخ برشماری حادثه اخیر، خواستار تشکیل کمیته فوق در اسرع وقت شدند.

در ادامه جلسه حکمت الله داودی نیز با اشاره به بررسی هایی که تاکنون از سوی متولیان امر در رابطه با تعیین علت تصادف به عمل آمده بوده است، گفت: سرعت بالا، عدم توجه کافی به جلو و عدم مهارت صحیح در کنترل خودرو مهمترین علت تصادف به شمار می آید و نقص در مسیر و به ویژه تقاطع غیرهمسطح نخبگان عامل بروز تصادف نبوده است.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا با اشاره به تردد روزانه هزاران خودرو از این مسیر و اینکه تاکنون مشکلی برای آنها به وجود نیامده است، ادامه داد: تمامی نقصهای مسیر از قبل برطرف شده و این شایعه که خودرو سرعت 140کیلومتر در ساعت داشته اشتباه است زیرا سرعت آن بین 80 تا 90کیلومتر در ساعت بوده و راننده علاوه بر سرعت بالا به دلیل صحبت با موبایل یا همراهان، نتوانسته خودرو را کنترل کند و متأسفانه عامل مرگ دلخراش سه سرنشین دیگر، عدم استفاده از کمربند ایمنی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز