محمدزاده‌پودینه در جلسه رسمی شورای شهر قدس گفت:

ایجاد اماکن تفریحی و ورزشی در نشاط آرامش شهروندان سهم بسزایی دارد

۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۷:۳۵:۰۴
کد خبر: ۴۰۸۸۹۶
ایجاد اماکن تفریحی و ورزشی  در  نشاط  آرامش  شهروندان سهم بسزایی دارد
رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: بزرگ‌ترین پارک تفریحی ورزشی این شهر با رویکرد تفرج و ایجاد روحیه نشاط به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، خدابخش محمدزاده‌پودینه امروز در جلسه رسمی 250 شورای اسلامی شهرقدس اظهار کرد: سال‌هاست برخی از فضاهای قابل استفاده در شهر قدس که می‌تواند نقش و ظرفیت قابل توجهی در رضایت شهروندان ایجاد کند بلااستفاده مانده است از جمله این فضاها پارک زیتون و پارک ایران ما است.

وی بیان کرد: ساخت پارک ایران ما در سال‌های گذشته آغاز شده است اما متأسفانه با توجه به مشکلات ایجاد شده به طور نیمه‌کاره مانده و در حال تخریب بود که عملیات اجرایی آن با همت شورای اسلامی شهر و شهرداری از سر گرفته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس تصریح کرد: همچنین پارک زیتون به مساحت تقریباً 15 هکتار به‌زودی به عنوان بزرگ‌ترین مرکز تفریحی و ورزشی شهر به مکانی برای تفریح و استراحت خانواده‌ها تبدیل خواهد شد.

وی خاطرنشان با اشاره به اهمیت اماکن تفریحی در ایجاد نشاط و آرامش در شهروندان کرد: این فضا که در مجاورت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس است در جلسه 250 شورای اسلامی تخصیص اعتبار شد.

محمدزاده‌پودینه در پایان متذکر شد: مجموعه پارک ایران ما و پارک زیتون دارای المان‌های مهم ایران مثل برج آزادی، مقبره فردوسی، تخت جمشید و آب‌نمای موزیکال، مقبره حافظ، پاسارگاد بوده و فضاهای مورد نیاز برای استراحت خانواده‌ها، پیاده‌روی و ... در این دو مجموعه تفریحی پیش‌بینی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز