بیات فرماندار رباط کریم اظهار داشت:

زکات یکی از مهمترین ظرفیتهای درونی عدالت اجتماعی است

۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۱:۱۹
کد خبر: ۴۰۹۱۳۳
زکات یکی از مهمترین ظرفیتهای درونی عدالت اجتماعی است
همایش شورای زکات شهرستان رباط کریم با حضور حجت الاسلام دهقان ، مدیر کل امور اجرایی زکات کشور ، حجت الاسلام محمدی نژاد امام جمعه ، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین ، مبلغین و کشاورزان در فرهنگسرای معلم رباط کریم برگزار شد .

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، سعید بیات سرپرست فرمانداری شهرستان رباط کریم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه ولادت حضرت قائم (عج) از تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) بعنوان افتخار نظام جمهوری اسلامی نام برد و تصریح کرد : یکی از اهداف انقلاب اسلامی ، حرکت بر مدار برقراری عدالت اجتماعی است .

وی در ادامه افزود : امروز نظام اسلامی توانسته با توجه به وجود مشکلات بسیار ، هجمه دشمنان ، کاهش درآمدهای حاصل از فروش نفت کشور را با عزت اداره نموده و به نقطه امیدی در بین کشورهای مستضعف اسلامی و غیر اسلامی تبدیل شده است .

نماینده عالی دولت در شهرستان رباط کریم اذعان داشت : کمیته امداد امروز توانسته در راستای توانمند سازی نیازمندان گام های خوبی را بردارد که این خود در راستای عدالت اجتماعی است .

بیات با اشاره به تأکید دین مبین اسلام بدر بحث زکات اظهار داشت : زکات یکی از مهمترین ظرفیتهای درونی اسلام در برقراری عدالت اجتماعی است .

وی در پایان به نقل روایتی از امیرالمومنین (ع) اشاره و گفت : مولی الموحدین حضرت علی (ع)

می فرمایند :«زکات نعمتها ، بخشندگی است» .

و در ادامه اضافه کرد :  چه بهتر که با پرداخت زکات کسانی که نعمت های خداوند بر آنها بیشتر ارزانی شده است ، طعم بخشندگی را به فقرا نیز بچشاند.»

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز