با حضور وزیر نیرو:

افتتاح فاز نخست فاضلاب دوگنبدان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال

۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۰:۴۵:۴۳
کد خبر: ۴۰۹۵۸۲
افتتاح فاز نخست فاضلاب دوگنبدان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال
راسم افتتاح و بهره‌برداری از طرح فاضلاب شهری دوگنبدان صبح امروز و با حضور حمید چیت‌چیان وزیر نیرو، محمد حاج رسولی‌ها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گچساران؛مراسم افتتاح و بهره‌برداری از طرح فاضلاب شهری دوگنبدان صبح امروز و با حضور حمید چیت‌چیان وزیر نیرو، محمد حاج رسولی‌ها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران و  جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

فرماندار گچساران با بیان این مطلب که  این  طرح مهم پس از سال ها انتظار مردم گچساران، در دولت تدبیر وامید شتاب بخشی و آماده بهره برداری شد اظهار کرد:امروز شاهد افتتاح و بهره برداری فاز نخست پیش تصفیه خانه فاضلاب شهردوگنبدان با اعتبار بالغ بر 280 میلیارد ریال با حضور مسئولین کشوری و استانی هستیم .

 عبدالرحیم رحیمی ظرفیت 25 هزار مترمکعب در شبانه روز را از خصوصیات این طرح عنوان و افزود:عملیات اجرایی پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر دوگنبدان در سال 82 آغاز شد که  پس از هشت سال نیمه فعال بودن در سال 92 با پیگیریهای نماینده محترم مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و شهرستانی  شتاب بخشی شد.

وی افزود با بهره برداری کامل از این طرح 110 هزار نفر از جمعیت شهر دوگنبدان از خدمات سیستم بهداشتی فاضلاب بهره مند خواهند شد.

رحیمی افزود: میانگین تولید سرانه فاضلاب در انتهای دوره طرح برای شهر دوگنبدان و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به ترتیب 160 و 350 لیتر برای هر نفر در شبانه روز در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برای این پروژه خط انتقال به طول هفت کیلومتر، شبکه اصلی به طول 21 کیلومتر و شبکه فرعی به طول 83 کیلومتر طراحی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز