مجوز زیست محیطی نیروگاه برق محمودآباد صادر شد

۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۳:۰۶:۴۴
کد خبر: ۴۰۹۷۱۷
مجوز زیست محیطی نیروگاه برق محمودآباد صادر شد
مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست مازندران از صدور مجوز زیست محیطی نیروگاه برق محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست مازندران در نشست مشترک معاون دریایی سازمان محیط زیست و فرماندار و مدیران شهری محمودآباد که در محل فرمانداری برگزار شد، با اعلام صدور مجوز زیست محیطی برای نیروگاه برق معلم کلا این شهرستان اظهار داشت: برخی از دوستان علاقه نداشتند این نیروگاه در این مکان احداث شود وعلاوه بر آن شکایت های زیادی شدکه ما جلسات متعددی با مدیران و مشاورین ذیربط برگزار و نگاه ما این بود که بشود و خوشبختانه مجوز آن حدود دو ماه پیش صادر شد.

مهردادی عنوان داشت: برخی مدیران مشکلات خود را پشت محیط زیست پنهان می کنند اما این سازمان دو ماه است مجوز را صادر کرده واگر مشکلی وجود دارد از جانب ما نیست.

مهردادی زباله را از مشکلات عمده شهرهای ساحلی اعلام داشت و خطاب به شهردار و مدیران شهری محمودآباد اظهار کرد: در مورد پسماند شما باید اقدامات کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشید و در کوتاه مدت دپوی زباله در ساحل را ساماندهی نمایید موارد متعددی از ریاست جمهوری تا وزارت کشور به ما اعلام شد که زباله بداخل دریا می رود انتظار داریم ساماندهی شود.

مدیرکل محیط زیست استان از طراحی مناطق 9گانه پسماند زباله خبر داد و افزود: ما به صورت کلی طرح جامع زیست محیطی برای پسماند طراحی کردیم و مناطق 9 گانه طراحی شدند. الان می دانیم در هر شهری زباله به کجا می رود و چگونه ساماندهی می شود و در یک کمیسیون تخصصی به ریاست معاون عمرانی استاندار بررسی می گردد.

مهردادی از عدم توانایی مالی  سازمان برای خرید دستگاه ساحل روب خبر داد و با قدردانی از نهادهای مدنی اضافه کرد: این نهادها در پاکسازی سواحل بسیار خوب عمل کردند در مورد ماشین ساحل روب پیگیری کردیم ولی بودجه کافی برای خرید نداشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز