رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی در اسفراین خبر داد:

ثبت ۴ رکورد کشوری در ورزشهای همگانی خراسان شمالی

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۳:۴۲
کد خبر: ۴۰۹۹۷۹
ثبت ۴ رکورد کشوری در ورزشهای همگانی خراسان شمالی
علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان اسفراین از ثبت 4 رکورد کشوری برای اولین بار در استان خراسان شمالی در ورزشهای همگانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی در جمع پرشور مردم شهرستان اسفراین از ثبت 4 رکورد کشوری برای اولین بار در خراسان شمالی خبر داد.

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در اسفراین گفت: انجام ورزشهای هوازی همچون پیاده روی ، دو و میدانی ، شنا و دوچرخه سواری نقش بسزایی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و حفظ سلامتی دارد و برگزاری همایشهای پیاده روی خانوادگی مشوقی موثر برای قعالیت های مستمر ورزشی است.

وی ضمن تقدیرو تشکر از تلاشهای صورت گرفته در برگزاری این همایش بزرگ در اسفراین اظهار کرد: حضور بیش از 70 هزار نفر در این همایش خانوادگی با توجه به جمعیت شهرستان به عنوان یک رکورد کشوری در سال 95 ثبت خواهد شد و مردم استان خراسان شمالی در سالهای گذشته نیز با حضور پرشور و چشمگیر در برنامه صبح و نشاط اشتیاق خود را برای ورزش نشان داده اند.

وی در ادامه به برنامه های شاخص هیئت ورزشهای همگانی خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: در کمیته تحول و آینده نگری فدراسیون ورزشهای همگانی طرح جایگزینی موسیقی محلی و سنتی به جای موسیقی غربی در ورزش آمادگی جسمانی و ایروبیک مصوب شد این استان به عنوان استان پیشگام در این عرصه دومین رکورد کشوری خود را به ثبت رساند.

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ساخت موسیقی ورزشهای همگانی در استان خراسان شمالی برای اولین بار در بین استانهای کشور را سومین رکورد این استان عنوان کرد و گفت: ساخت موسیقی محلی ویژه ورزشهای همگانی با توجه به اقلیم جغرافیایی و شرایط فرهنگی هر منطقه از جمله برنامه های شاخص فدراسیون ورزشهای همگانی است و استان خراسان شمالی در این امر نیز پیشگام بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اجباری شدن گذراندن دوره اخلاق ورزشی توسط مربیان ورزشی به عنوان چهارمین رکورد استان خاطر نشان کرد: با تصویب کمیته اخلاق و فرهنگ اسلامی و پهلوانی، گذراندن دوره اخلاق ورزشی و مرام پهلوانی برای کلیه مربیان ورزشی فدراسیون اجباری شده است و در همین راستا تالیف دکتر امین رشید لمیر مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی به صورت جزوه درسی خلاصه و برای اولین بار در کشور در تمام مراکز آموزشی فدراسیون همگانی و حوزه های علمی تدریس می شود.

مجید جودت رئیس هیئت ورزشهای همگانی خراسان شمالی نیز در این همایش از فعالیت 51 کمیته ورزشی در هیئت همگانی استان خبر داد و گفت: آگاهی و دانش جامعه ورزش و جوانان استان  به ورزشهای همگانی نسبت به سالهای گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و این هیئت در سال گذشته 646 برنامه متنوع با حضور حداکثری مردم برگزار کرده است.

جودت ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای مالی مرکز طلای سفید و فروشگاه بزرگ ملورین گفت: با گذشت 2 ماه از سال جدید 251 هزار نفر در برنامه های ورزشی هیئت همگانی حضور پیدا کرده اند.

این همایش با برگزاری مراسم قرعه کشی و اهداء جوایز متنوع فرهنگی و ورزشی همچون 50 دستگاه دوچرخه ورزشی و خودروی سواری به پایان رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز