شرکت گاز لرستان ظرف یک سال ۶ گواهی‌نامه استاندارد گرفت

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۶:۱۶
کد خبر: ۴۱۰۲۴۸
شرکت گاز لرستان ظرف یک سال ۶ گواهی‌نامه استاندارد گرفت
فرآیند ممیزی داخلی شرکت گاز استان لرستان طی هفته گذشته در سطوح ادارات شهرستان‌ها‌، معاونت‌های بهره‌برداری‌، مهندسی و اجرا‌، مالی و پشتیبانی و واحدهای ستادی شرکت انجام شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان در جلسه اختتامیه ممیزی گفت‌: با توجه به این که شرکت گاز استان لرستان طی سال‌های گذشته 6 گواهی‌نامه استاندارد ایزو 9001 (مدیریت کیفیت‌)‌، ایزو 10002(رسیدگی به شکایات)‌، ایزو 10004(سنجش رضایت مشترکین)‌، ایزو 14001 (ایمنی و بهداشت شغلی)‌، ایزو 18001 (محیط زیست) و ایزو 50001 (مدیریت انرژی) را دریافت نموده‌، ممیزی داخلی از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
شرکت گاز لرستان ظرف یک سال 6 گواهی‌نامه استاندارد گرفت + اسامی

 

"حشمت‌الله شمس‌خرم‌آبادی" اظهار داشت: هدف از انجام ممیزی داخلی‌، برقراری یک ارزیابی منظم و نظام یافته سازمان نسبت به استانداردها است تا نسبت به تداوم عملکرد و بهبود اثربخشی آن‌ها اطمینان حاصل شود‌.
وی اظهار امیدواری نمود که اجرا و پیاده‌سازی این سیستم‌ها بتواند بر بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکین و ذی‌نفعان شرکت گاز استان لرستان تاثیر مثبتی داشته باشد‌.
قابل ذکر است که نتایج حاصل از فرایند ممیزی پس از تحلیل‌های مدیریتی موجب یادگیری سازمانی شده و از سویی فرایند برگزاری ممیزی داخلی یکی از اقدامات شاخص و تاثیرگذاری است که در صورت اجرای منظم و با برنامه، محاسن زیادی در زمینه بهبود روش‌ها، حذف اتلاف‌ها و افزایش رضایت‌مندی مشترکین به دنبال خواهد داشت.
خبر: محسن اصل‌مرز

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز