به منظور خدمات رسانی به زوار اربعین صورت گرفت؛

دیدار مدیر عامل آبفا استان و هیئتی از مساجد جنوب تهران با معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۲۳:۱۹:۳۸
کد خبر: ۴۱۰۳۶۷
دیدار مدیر عامل آبفا استان و هیئتی از مساجد جنوب تهران با معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام
مدیر عامل آبفای استان ایلام بهمراه معاون مالی، پشتیبانی شرکت به منظور خدمات رسانی بهتر به اربعین حسینی با معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- مهندس بیرنوندی در این جلسه اظهارداشت: همکاری همه جانبه و مشارکت و همراهی دستگاهای اجرایی استان می تواند در جهت تسهیل خدمات رسانی به عاشقان حضرت ابی عبدالله(ع) بسیار اثر گذار باشد.

هیچ کاری جز با مشارکت و همراهی همه جانبه و همگانی محقق نمی شود و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در همه زمینه ها همدلی و همزبانی باید در دستور کار قرار گیرد.

مهندس بیرنوندی اظهار داشت: شرکت آبفا با تاسی از فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری تلاش می‌نماید  که امکانات لازم جهت سرویس‌دهی مطلوب به زائرین حسینی را فراهم کرده و همه کارکنان در تلاش هستند بهترین خدمات را در ایام اربعین امسال فراهم آورند.

وی افزود: دغدغه کارکنان و مدیریت آبفا در این ایام، این است که زوار اربعین حسینی کوچکترین مشکلی در ارتباط با آب شرب نداشته باشند به همین منظور با برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی که در سال گذشته در اجرای زیرساخت‌های آب صورت گرفته بسیار خوشبین هستیم که زوار کوچکترین مشکلی در زمینه تامین آب آشامیدنی نداشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در این جلسه با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و تردد زوار عتبات عالیات گفت: وظیفه همه ما ارایه بهترین خدمات به زوار است .

وی ضمن قدر دانی از خدمات انجام شد در سال گذشته و تقدیر از حضور این هیئت در استان آمادگی استانداری را برای هر نوع کمک در این زمینه اعلام نمودند.

گفتنی است که این هئیت به منظور بررسی میدانی نحوه خدمات رسانی در سال جاری از مهران و مرز زرباطیه بازدید و در دیدار مسئولین محلی دو کشور نحوه همکاری فی ما بین را بررسی نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز