کشف ۲تن چوب جنگلی قاچاق درشهرستان لردگان

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۰:۵۵
کد خبر: ۴۱۰۴۳۳
کشف ۲تن چوب جنگلی قاچاق درشهرستان لردگان
فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف دوتن و 200کیلوگرم چوب قاچاق درخت جنگلی بلوط در این شهرستان، چهارمحال وبختیاری خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ سرهنگ دوم خسرو نجفی افزود: ماموران انتظامی در راستای مقابله با افراد سودجو، طرح برخورد با قاچاقچیان ذخایر منابع طبیعی را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی گفت: در این ارتباط ماموران کلانتری آلونی پس از هماهنگی قضائی در عملیات ایست و بازرسی در محور لردگان به یاسوج محدوده کوشگی یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو دو تن و 200کیلوگرم چوب قاچاق در خت جنگلی بلوط به ارزش 180میلیون ریال کشف وراننده نیسان نیز دستگیر شد.

وی از معرفی متهم به مرجع قضائی خبرداد و گفت: قطع و حمل درختان جنگلی بدون پروانه حمل، جرم است و خودروهای حامل چوب که فاقد مجوز حمل باشند، توقیف می شود.

به گزارش برنا، جنگل های زاگرس در چهارمحال وبختیاری در سال های اخیر با عوامل تخریب روبروست و تهیه زغال و قاچاق چوب درختان جنگل های زاگرس از عوامل اصلی و تشدید کننده تخریب این منابع به شمار می‏‎رود.

از مجموع مساحت چهارمحال وبختیاری حدود یک میلیون و 400 هزار هکتار آن معادل 86.4 درصد عرصه منابع ملی شامل جنگل و مراتع است، از این میزان حدود 307 هزار هکتار را پوشش جنگلی تشکیل می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز