سعادت استاندار آذربایجان غربی

برنامه های ویژه ای برای توسعه گردشگری در آذربایجان غربی تدوین شده است

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۳۳:۵۸
کد خبر: ۴۱۰۸۵۹
برنامه های ویژه ای برای توسعه گردشگری در آذربایجان غربی تدوین شده است
قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی از تدوین برنامه های مختلف برای توسعه گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در نشست هم اندیشی هم استانی های مقیم خارج از کشور و علاقمندان به سرمایه گذاری در هتل آنا ارومیه گفت: استان آذربایجان غربی پتانسیل های زیادی بخصوص در بخش های کشاورزی و مواد غذایی دارد و همین پتانسیل ها میتواند منجر به جهش استان در بخش صنعت شود.

وی افزود: وجود شهرک های صنعتی در استان و انرژی مناسب فرصتی مناسبی برای حضور سرمایه گذاران در بخش های مختلف فراهم کرده است.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: در راستای توسعه گردشگری پروژه های مختلف و برنامه های ویژه ای در این بخش تعریف کرده ایم زیرا مناطق مختلف استان پتانسیل قابل ملاحظه ای در این بخش دارد.

سعادت گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و توافق برجام، تلاش زیادی برای حل مشکلات استان بخصوص در بخش گردشگری و صنعت صورت گرفته است.

وی افزود: در استان آذربایجان غربی ، منابع متعددی از جمله کود پتاس و 49 ماده معدنی دیگر وجود دارد که از این حیث در زمره استان های برتر کشور هستیم.

استاندار آذربایجان غربی در مورد منطقه آزاد ماکو تصریح کرد: منطقه آزاد ماکو بعنوان یکی از مناطق مهم در کشور و دارا بودن معافیت های مالیاتی و انرژی ارزانتر نسبت به کشورهای هم مرز محل مناسبی برای سرمایه گذاری است و ما هم از حضور سرمایه گذاران استقبال می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز