مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

تاکنون حدود ۷۳ پروژه ورزشی در استان ساخته شده یا در دست اجرا است

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۲:۵۸
کد خبر: ۴۱۱۰۵۹
تاکنون حدود ۷۳ پروژه ورزشی در استان ساخته شده یا در دست اجرا است
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، توجه به مشکلات حوزه ورزش و تلاش جهت رفع آنها را از مهم‌ترین راه‌های توسعه ورزش استان دانست و بر توسعه و توجه به زیرساخت‌های ورزشی استان توسط مسئولان استانی و ورزشی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛جهانبخش ایزدپور اظهار کرد: ورزش کهگیلویه و بویراحمد با پشتکار و توجه مسئولان و ورزشکاران این استان طی دو سال اخیر پیشرفت‌های خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی داشته است.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات روسا و نایب رئیسان ورزشی استان، به مقام‌های ملی و بین‌المللی کسب شده توسط قهرمانان استان اشاره کرد و افزود: اگر در جایی موفق بوده و توانسته‌ایم سکوهای قهرمانی را در میادین مختلف کسب کنیم نتیجه تلاش‌ها و توجه همین روسا، نایب‌رئیسان و همت بالای ورزشکاران استان است.

وی با اشاره به برگزاری حدود 40 مجمع انتخاباتی ورزشی در استان، این اقدام را کاری شاخص، قابل توجه و عامل نقش آفرین در توسعه ورزش دانست و گفت: رئیس هر هیأت در چارچوب قانون با اختیاراتی که دارد می‌تواند امتیازات خوبی برای رشته خود کسب کرده و به پیشرفت و توسعه آن کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری سه مجمع انتخاباتی دیگر در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد و یادآور شد: در آینده‌ای نزدیک مجمع انتخاباتی رشته‌های جودو، انجمن‌های ورزشی و کوهنوردی با حضور رئیس یا نماینده فدراسیون‌های مربوطه برگزار خواهند شد.

ایزدپور در بخش دیگری از سخنان خود ساخت پروژه‌های مختلف ورزشی در استان را از دیگر اقدامات انجام شده جهت توسعه ورزش عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 73 پروژه ورزشی در استان ساخته شده یا در دست اجرا است.

وی محل تأمین اعتبار این پروژه‌ها را اعتبارات ملی، استانی و وزارت نفت بیان کرد و گفت: هشت پروژه (استخر شنای پاتاوه، استخر شنای انقلاب، زمین ورزشی کوخدان، ده شیخ، نقاره خانه، گنجه‌ای کهنه، بونه بن و گنجگون) نیز تا پایان سال جاری کلنگ‌زنی و به بهره‌بر‌داری خواهند رسید ضمن اینکه اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات خاص وزارت نفت تأمین خواهد شد.این مسؤول توجه به مشکلات حوزه ورزش و تلاش جهت رفع آنها را از مهم‌ترین راه‌های توسعه ورزش استان عنوان کرد و بر توجه و توسعه به زیرساخت‌های ورزشی در استان توسط مسئولان استانی و ورزشی تأکید کرد.

وی از برگزاری جلسات مختلف رشته‌های ورزشی با حضور مسئولان فدراسیون ورزشی کشور خبر داد و گفت: سعی داریم جلساتی را با حضور روسای فدراسیون‌های مختلف ورزشی برگزار و با کمک از آنها ضمن بررسی راه‌های توسعه ورزش، موانع و مشکلات ورزش در استان را پیگیری و رفع کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز