معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان لرستان :

با اختصاص یک درصد بودجه دستگاه‌ها به ورزش ، شاهد شکوفایی ورزش لرستان خواهیم بود

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۷:۴۶
کد خبر: ۴۱۱۲۹۴
با اختصاص یک درصد بودجه دستگاه‌ها به ورزش ، شاهد شکوفایی  ورزش لرستان خواهیم بود
معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: اختصاص یک درصد بودجه دستگاه‌ها برای امور ورزشی می تواند شکوفایی ورزش لرستان در همه ابعاد ورزشی را در بر بگیرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،ضرغام علیجانی ظهر امروز در جلسه کمیته اوقات فراغت و آسیب‌های اجتماعی که در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد اظهار داشت: لرستان جزو استان‌هایی است که بیمه ورزشی را یک‌ساله کرده ‌در حالی که در سنوات گذشته این بیمه یک‌ماهه بود.

وی بابیان اینکه وضعیت بیمه ورزشی در استان ضعیف است، افزود: در سال گذشته 35 هزار بیمه‌شده داشتیم که در مقایسه با جمعیت و سایر استان‌ها رقم خوبی نیست بنابراین در این امر سایر دستگاه‌ها می‌توانند برای افزایش تعداد بیمه شدگان ورزشی به اداره‌کل ورزش و جوانان کمک کنند.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان لرستان مدال المپیک را یک شاخص مهم در ارزیابی‌های ورزشی دانست و عنوان کرد: در استان لرستان مدال پارالمپیک داریم اما متأسفانه مدال المپیک رسمی نداریم و در این بخش ضعیف هستیم.

علیجانی به اختصاص یک درصد بودجه دستگاه‌ها برای امور ورزشی اشاره کرد و گفت: 40 درصد این اعتبارات صرف ورزش همگانی، قهرمانی و زیرساخت همان دستگاه، 30 درصد صرف ورزش همگانی، قهرمانی و زیرساخت دانش‌آموزی و 30 درصد مابقی نیز از طریق اداره کل ورزش و جوانان صرف زیرساخت‌ها می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز