مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد؛

ارایه ۲۵ مقاله گروه مشاوران جوان در کنفرانس بین‌المللی مدیریت نوین در افق ۱۴۰۴

۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۹:۱۲:۴۴
کد خبر: ۴۱۱۵۳۷
ارایه ۲۵ مقاله گروه مشاوران جوان در کنفرانس بین‌المللی مدیریت نوین در افق ۱۴۰۴
مشاور شهردار در امور جوانان گفت: ارایه 25 مقاله از سوی اعضای گروه مشاوران جوان در کنفرانس بین‌المللی مدیریت نوین در افق 1404 تهران، نشان از افزایش توانمندی اعضای گروه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هادی قاسم‌پور امروز با بیان این مطلب در اظهار کرد: حضور پررنگ اعضای گروه مشاوران جوان در کنفرانس بین‌المللی مدیریت نوین در افق 1404 تهران، باعث درخشیدن گروه در این کنفرانس شد.

وی در ادامه بیان کرد: از گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد برای همکاری بسیار خوب و بیشترین آمار مقاله ارایه شده از سوی این سازمان با اهدای تندیس جشنواره تقدیر گردید.

قاسم‌پور با اشاره به سخنرانی خود در این کنفرانس، افزود: گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد به عنوان عالی‌ترین مرکز توانمندسازی جوانان است و در همین راستا کتاب مدل گروه با عنوان "مدل مشارکت جوانان در مدیریت شهرها" چاپ گردید.

رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد به مشارکت در کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک و آینده‌پژوهی در حاشیه این کنفرانس اشاره و تصریح کرد: روز دوم کنفرانس بین‌المللی مدیریت نوین در افق 1404 این کارگاه آموزشی در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید.

قاسم‌پور، غرفه گروه مشاوران جوان را مشارکت دیگری در این کنفرانس برشمرد و گفت: در این غرفه برنامه‌های شاخص گروه مشاوران جوان مانند متروپلیس، سامانه ایده‌شهر، کتاب مدل گروه و ... به شرکت‌کنندگان کنفرانس بین‌المللی مدیریت نوین در افق 1404 ارایه شد.

وی در پایان از حضور پرقدرت مشاوران جوان و اعضای ستاد گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد و ارایه 25 مقاله علمی پربار آنان که همه آنها پذیرفته شده بود؛ قدردانی کرد.

گفتنی است: سه مقاله از گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد جزو 10 مقاله برتر این کنفرانس شناخته شد.

شایان ذکر است: در کنفرانس بین‌المللی مدیریت نوین در افق 1404 تهران 830 مقاله به دبیرخانه رسید که تعداد 370 مورد پذیرفته شد و در پایان نیز 10 مقاله برتر گردید.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز