فرماندار پلدختر :

رویکرد دولت تدبیر و امید جوان محوری است

۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۱۷۴۰
رویکرد دولت تدبیر و امید جوان محوری است
فرماندار پلدخترگفت: باید جوانان را از آسیب های اجتماعی دور کنیم تا بتوانند نقش خود را در این امر مهم ایفا کنند .

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،نورالدین درمنان روز سه شنبه در جلسه هماهنگی همایش جوان ایرانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی شهرستان پلدختر افزود: جوانان پشتوانه کشور و موتور متحرک اقتصاد مقاومتی هستند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.
وی رویکرد دولت تدبیر و امید را جوان محوری دانست و گفت: باید جوانان را از آسیب های اجتماعی دور کنیم تا بتوانند نقش خود را در این امر مهم ایفا کنند .
به گفته وی این شهرستان در زمینه های مختلف به ویژه ورزش از استعدادهای خوبی برخوردار است که با برنامه ریزی و تلاش می توان استعدادهای جوانان را شکوفا کرد و به توسعه پایدار دست یافت .
فرماندار پلدختر نقش جوانان در تحقق اقتصاد مقاومتی را انکار ناپذیر دانست و افزود: باید در این راه توصیه مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
درمنان افزود: اصلی ترین گفتمانی که مقام معظم رهبری در سال های اخیر به عنوان راهکار کلیدی مقابله با جنگ تمام عیار دشمن بیان داشته اند اقتصاد مقاومتی است .
وی اضافه کرد:تحمیل هشت سال جنگ ، موفقیت های علمی ، ورزشی ، هنری و صنعتی و سایر موفقیت ها همگی با میدان داری جوانان مومن و انقلابی کشورمان انجام شده است .
در ادامه از محمد مهرابی کشتی گیر نوجوان پلدختری دارنده مقام نخست مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور از سوی فرماندار و مدیر ورزش و جوانان شهرستان تجلیل شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز