مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان:

دفتر فن بازار منطقه ای در قزوین به بهره برداری رسید

۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۴:۵۱
کد خبر: ۴۱۲۰۷۰
دفتر فن بازار منطقه ای در قزوین به بهره برداری رسید
عبدالقهار ناصحی: فن بازار منطقه ای قزوین جزو مهمترین فن بازار کشور است که با هدف بستر مناسب برای ایجاد و توسعه مبادلات و تعاملات در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، عبدالقهار ناصحی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوبن در آیین افتتاح مرکز فن بازار منطقه ای که در دفتر معاونت اقتصادی توسعه ای و منطقه ای استانداری قزوین برگزار شد، گفت: شبکه فن بازار ملی ایران به عنوان تنها مرجع اطلاعات فناوری کشور، نقش یک واسطه‌ حرفه ای در سطوح مختلف در کنار عرضه کنندگان(دانشگاه ها، پژوهش گاه ها و واحدهای تحقیق و توسعه‌ صنایع) و متقاضیان فناوری(صنایع بزرگ، بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط، سرمایه گذاران و حتی دانشگاه ها) خواهد بود. در این بازار، فروشندگان فناوری استان فرصت می یابند تا دانش فنی و فناوری های خود را به معرض نمایش گذاشته و برای آن ها اقدام به بازاریابی کند.

در آیین بهره برداری از دفتر فن بازار منطقه ای "حسین صابری" معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری پردیس افزود: فن بازار منطقه ای قزوین جزو مهمترین فن بازار کشور است که با هدف بستر مناسب برای ایجاد و توسعه مبادلات و تعاملات در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی و شبکه سازی و تحت پوشش قرار دادن کلیه اطلاعات و اخبار در حوزه های عرضه و تقاضای فناوری تشکیل شده است.

در ادامه "سیاوش وحدت " مدیر توسعه صنعتی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به نقش فن بازار گفت: مزیت اصلی آن رونق بازار فن آوری در کشور است که شناسایی شرکتهای دارای پتانسیل فناوری و دانش بنیان در بخش صنعت در سه محور کلی صنایع کوچک، خوشه ها و پیمانکاری فرعی که پیوندی بین صنایع بزرگ و کوچک هست فعالیت می کنند.

تاکنون 15دفتر فن بازار منطقه ای در کشور راه اندازی شده است که شانزدهمین دفتر آن در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین راه اندازی و به بهره برداری رسید.

IMG_2776

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز