مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان خبرداد:

طرح جامع پدافند غیرعامل در لرستان اجرا می شود

۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۴۰:۳۵
کد خبر: ۴۱۲۱۱۵
طرح جامع پدافند غیرعامل در لرستان اجرا می شود
رح جامع پدافند غیرعامل از سال 91 در استان آغاز شده ولی تاکنون اقدام خاصی در این خصوص صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، علی سیفی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان امروز در همایش رابطین دستگاه های اجرای پدافند غیرعامل لرستان گفت:  طرح جامع پدافند غیرعامل درلرستان تشکیل می شود.

برپایه این گزارش سیفی تصریح کرد:  طرح جامع پدافند غیرعامل از سال 91 در استان آغاز شده ولی تاکنون اقدام خاصی در این خصوص صورت نگرفته است.

این مسئول با بیان اینکه : رابطان پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی این طرح را در اولویت کاری دستگاه های خود قرار دهند خاطر نشان کرد: 11 کارگروه تخصصی زیر مجموعه شورای پدافند غیر عامل استان تشکیل می شود که جلسات کارگروه ها به صورت فصلی باید برگزار شود و رابطان پیگیر مصوبات این کارگروه ها باشند.

سیفی  با ذکر این نکته که   در حال حاضر کشور ایران جزء 10 کشور حادثه خیز دنیا است و از 43 حادثه طبیعی 32 مورد سالانه در ایران رخ می دهد، عنوان کرد : سیل ،زلزله ،آتش سوزی ، آفات نباتی ، ویروس بیماری های دامی و انسانی و ریزگردها سالانه خسارت سنگینی به زیرساخت ها و بخش های اقتصادی کشور وارد می کنند.

وی خاطر نشان کرد::  سیلاب سال جاری چهار هزار و 430 میلیارد ریال خسارت به لرستان وارد کرد.

 مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان با بیان اینکه  آمادگی مردم و دستگاه های اجرایی برای جلوگیری از مخاطرات حوادث احتمالی باید همیشه وجود داشته باشد تاکید کرد: در این بین مهمترین اقداماتی که دستگاههای اجرای باید انجام دهند بحث آموزش است.

به گفته علی سیفی  این آموزش ها توسط  رسانه ها و صداوسیما قابل اجرا خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز