استاندار قزوین:

پروژه راه الموت- تنکابن به بهبود وضعیت اقتصادی استان کمک خواهد کرد

۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۹:۴۱
کد خبر: ۴۱۲۴۲۹
پروژه راه الموت- تنکابن به بهبود وضعیت اقتصادی استان کمک خواهد کرد
فریدون همتی: بهره برداری از پروژه راه قزوین- الموت- تنکابن علاوه بر تسهیل عبور و مرور مسافران و کاهش حجم ترافیک و توزیع آن، می تواند زمینه جذب گردشگر و تحول اقتصادی استان را نیز به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در سفر یک روزه به الموت شرقی در بازدید از راه قزوین– الموت- تنکابن که با حضور داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و جمعی از مدیران استان انجام شد، در سخنانی بیان داشت: امیدواریم تا اوایل سال آینده بخشی از این مسیر راه اندازی و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

همتی افزود: برای احداث این جاده حدود 10هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود که این مهم بیانگر بزرگی و حجم بالای عملیات اجرایی این طرح عمرانی می باشد.

همتی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید همه توان خود را صرف خدمت به مردم کرده است، تصریح کرد: دولت در شرایط سختی که کشور با مشکل تحریم ها و پایین بودن قیمت نفت روبرو بود، امور را تحویل گرفت اما با این وجود همه تلاش خود را برای حفظ امنیت و ارتقای شاخص های بهداشتی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و توسعه اقتصادی به کار گرفته است.

استاندار قزوین به اهمیت احداث و راه اندازی راه قزوین- الموت- تنکابی تصریح کرد: بهره برداری از این علاوه بر تسهیل عبور و مرور مسافرین و کاهش حجم ترافیک و توزیع آن می تواند زمینه جذب گردشگر و تحول در اقتصاد استان را به همراه داشته باشد.

نماینده عالی دولت خاطرنشان کرد: در احداث طرح راه الموت- تنکابن حداکثر سعی و تلاش برای رعایت مسائل زیست محیطی صورت گرفته تا توسعه با تخریب محیط زیست همراه نشود و به گونه ای پیش رفت که هم ملاحظات زیست محیطی رعایت شود و هم از جریان توسعه عقب نمانیم.

وی گفت: این پروژه نیازمند یک برنامه زمان بندی جامع و دقیق است تا بتوان با نظارت و پیگیری در اجرای آن سرعت داده شود.

همتی افزود: علی رغم محدودیت ها و تنگناهای اعتباری که دولت به دلیل پایین آمدن قیمت نفت با آن مواجه است اما این پروژه بیش از 400میلیارد تومان اعتبار در اختیار دارد و با هیچ گونه کمبود و محدودیت منابع مواجه نیست که نشان از اهتمام دولت به اجرا و بهره برداری از پروزه های بزرگ و ملی دارد.

استاندار عنوان کرد: پیمانکار این پروژه باید با اضافه کردن تیم های اجرایی و افزایش شیفت کاری در اجرای این پروژه سرعت بخشد تا بتوان فاز اول این پروژه را در فروردین و اردیبهشت سال آینده به مرحله افتتاح و بهره برداری رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز