مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی شمال شرق تهران خبر داد:

اجرای طرح افطاری ساده در هیئت فاطمیون شمال شرق تهران

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۷:۰۹:۴۲
کد خبر: ۴۱۳۰۹۳
اجرای طرح افطاری ساده در هیئت فاطمیون شمال شرق تهران
در ماه ضیافت الهی، ماه مبارک رمضان، طرح افطاری ساده، هرشب در هیئت فاطمیون شمالشرق تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سر پرستی خبر گزاری برنا در استان تهران، غلامرضائی، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی شمال شرق تهران، از برگزاری طرح افطاری ساده در هیئت فاطمیون خبر داد.

وی، در ادامه با اشاره به روایات فضلیت افطاری دادن، بیان داشت:  وقتی پیامبر خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: هر کس یک مؤمن روزه‏ دار را در این ماه افطارى دهد، پاداشى برابر با آزاد کردن یک بنده نزد خدا داشته و مایه آمرزش گناهان گذشته وى نیز خواهد بود، برخی از اصحاب که از وضعیت مالی خوبی برخوردار نبودند، خدمت پیامبر، عرض کردند: یا رسول الله، ما که قادر بر افطارى دادن نیستیم، چه کنیم ؟ پیامبرفرمودند: خداى تبارک و تعالى چندان کریم است که به کسى از شما که نتواند جز با جرعه شیر آمیخته با آبى، یا شربت آب گوارایى، یا چند دانه خرما، روزه‌ دارى را افطارى دهد و بر انفاق چیزى بیش از این قادر نباشد، همین ثواب را عطا مى ‏کند.

غلامرضائی اظهار داشت: هیئت فاطمیون در راستای عمل به فرمایشات ائمه علیهم السلام از شب اول ماه مبارک رمضان به مدت سی شب با انداختن سفره ساده افطاری از روزه داران پذیرائی می‌کند و علاقمندان به حضور در این مراسم می توانند به آدرس وحیدیه، بعد از مسجد جامع، زیر زمین پایگاه شهید قدرتی، مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز