مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

اختصاص ۲۹۲ میلیون دلار از صندوق توسعه برای نیروگاه و واحدهای تولیدی استان

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۱۳۴۱۳
اختصاص ۲۹۲ میلیون دلار از صندوق توسعه برای نیروگاه و واحدهای تولیدی استان
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی از اختصاص 292 میلیون دلار از صندوق توسعه برای نیروگاه و واحدهای تولیدی طرح های زیرساختی و صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رسولیان گفت: علاوه بر اعتبارات تخصیصی وزارتخانه ها از محل منابع صندوق توسعه ملی ،استان ها نیز برای احداث ،تکمیل و بهره برداری طرح های صنعتی تولیدی و عمرانی خود می توانند بر اساس تخصیص این صندوق به بانک ها از این اعتبارات استفاده کنند.

وی افزود: بر اساس منابع تخصیصی این صندوق به بانک ها در سال 94 برای طرح های گوناگون زیر ساختی و تولیدی استان اعتبارات متعددی را درخواست کردیم که در ادامه اعتبارات قبلی طی سه ماه گذشته در مجموع 292.4 میلیون دلار اعتبارجدید به طرح های استان اختصاص یافته و تامین شده است .

رسولیان خاطرنشان کرد: از این 292.4 میلیون دلار 225 میلیون دلار مربوط به احداث و تکمیل نیروگاه 492 مگاواتی سیکل ترکیبی استان ،57 میلیون دلار مربوط به توسعه واحدهای تولید شیشه، هفت میلیون دلار مربوط به طرح های توسعه ای در حوزه فرش و 3.4 میلیون دلار برای تکمیل و توسعه واحدهای داروسازی استان است .

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: این مبالغ از محل اعتبارات سال 94 صندوق توسعه ملی نزد بانک مرکزی است و به محض تخصیص اعتبارات سال جدید این صندوق به بانک ها نیز برای دیگر طرح های عمرانی و تولیدی استان دنبال جذب اعتبارات تازه ای خواهیم بود .

وی یادآور شد :طرح های توسعه زنجیره فولاد ،کاشی و سرامیک ،واحدهای نساجی و برق  نیز از جمله بخش هایی است که برای تکمیل آن ها درصدد جذب اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی هستیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز