معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین:

آتش سوزی بزرگ سوله در جاده فارسیان مهار شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۲:۱۶
کد خبر: ۴۱۴۳۴۲
آتش سوزی بزرگ سوله در جاده فارسیان مهار شد
قدیر موسی خانی از مهار آتش سوزی بزرگ سوله 1400متری در جاده فارسیان با تلاش آتش نشانان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، قدیر موسی خانی، معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین از وقوع آتش سوزی گسترده در سوله 1400متری واقع در جاده فارسیان، نرسیده به امامزاده ظهیر(ع) قزوین خبر داده شد که بلافاصله 5اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه های 1 ، 2 و 3 این سازمان به محل اعزام و آتش سوزی را مهار کردند.

موسی خانی افزود: بر اثر آتش سوزی علف های هرز، شعله های آتش به سوله ای که به عنوان انبار کارتن و جعبه های میوه از آن استفاده می شد، سرایت کرده و آتش مهیبی را بوجود آورده بود.

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین ضمن اعلام تأخیر در اطلاع به موقع آتش سوزی به 125 اعلام کرد: آتش نشانان با سرعت عمل و استفاده از تجهیزات اطفاء حریق طی 2ساعت تلاش مستمر در مقابله با آتش توانستند حریق را مهار کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به عمق حادثه و اشتعال بالای کارتن و جعبه های انبار شده در داخل سوله، آتش به سرعت در حال سرایت به یک واحد مرغداری و انبار چوب در همسایگی این سوله بود، که با تلاش آتش نشانان آتش سوزی مرتفع شد.

موسی خانی ضمن اعلام ضرورت رعایت اصول ایمنی در نگهداری و انبارداری کالاها افزود: شهروندان محترم به ویژه صاحبان مشاغل لازم است اصول اولیه نگهداری کالا در انبارها را طبق دستورالعمل های ایمنی واحد پیشگیری سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین رعایت کنند که با همکاری این عزیزان بتوانیم از وقوع این گونه حوادث جبران ناپذیر جلوگیری کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز