مدیر امور اراضی لرستان در بازدید دادستان خرم آباداز اراضی زراعی گفت :

کاهش ۹۰ درصدی میزان تغییر کاربری اراضی کشاورزی استان/ برخورد قاطع دستگاه قضایی با زمین خواران

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۳:۴۷:۵۶
کد خبر: ۴۱۴۳۶۳
کاهش ۹۰ درصدی میزان  تغییر کاربری اراضی کشاورزی استان/ برخورد قاطع دستگاه قضایی  با زمین خواران
صید احمد مرادی مدیر امور اراضی لرستان در جریان بازدید دادستان خرم آباد از اراضی زراعی و باغی شهرستان خرم آبادگفت: میزان تغییر کاربری اراضی کشاورزی در این استان 90 درصد کاهش داشته است .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،صید احمد مرادی مدیر امور اراضی لرستان در جریان بازدید دادستان خرم آباد از اراضی زراعی و باغی شهرستان خرم آبادگفت: میزان  تغییر کاربری اراضی کشاورزی در این استان 90 درصد کاهش داشته است .

مرادی با بیان اینکه متخلفین ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری علاوه بر قلع و قمع بنا از یک تا سه برابر بهای اراضی جریمه خواهند شد خاطر نشان کرد: طی دو سال گذشته با راه اندازی گشت های حفظ کاربری و سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ و با مشارکت و همکاری مردم، دهیاریها، بخشداریها و شوراهای اسلامی و دستگاه انتظامی و قضایی پدیده تخریب، تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی ۹۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانها آمادگی لازم برای تشکیل پرونده به منظور اجرای طرحهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی را دارند و اجازه تخریب و نابودی اراضی کشاورزی را نخواهیم داد.

همچنین در این بازدید سعید رازانی دادستان خرم آباد نیز با هشدار به افراد زمین خوار گفت : افرادسود جو از قطعه بندی، تفکیک و نابودی عرصه های کشاورزی خودداری کنند در غیر این صورت برابر مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان خرم آباد ضمن درخواست از مردم برای فریب نخوردن از دلالان، افراد سودجو و منفعت طلب تصریح کرد: در صورت احداث هرگونه بنا، حصار کشی و فنس کشی اراضی و باغات بدون اخذ مجوز، در دستگاه قضایی برای آنها پرونده تشکیل  می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز