آیت‌الله حسینی‌بوشهری مطرح کرد

بهره‌مندی از فرصت ماه رمضان برای انس هرچه بیشتر با قرآن

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۴۷۴۳
بهره‌مندی از فرصت ماه رمضان برای انس هرچه بیشتر با قرآن
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور بر ضرورت بهره‌مندی از فرصت طلایی موجود در ماه مبارک رمضان برای انس هرچه بیشتر جامعه با قرآن کریم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در حاشیه افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت استان در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان اظهار کرد: در آموزه‌های دینی سفارش شده که از فرصت‌ها استفاده کنیم. ماه مبارک رمضان و همچنین نمایشگاه قرآن فرصتی طلایی برای انس با قرآن و آشنایی با زوایای معرفتی این کتاب آسمانی است.

وی در خصوص برپایی نمایشگاه قرآن و عترت استان قم گفت: برگزاری این نمایشگاه کار بزرگی است، اگرچه که خود برگزارکنندگان ممکن است از کم و کیف این کار آن گونه که باید رضایت نداشت باشند چرا که شأن قرآن خیلی بالاست. هر مقدار شأن یک جایگاه بالا باشد، انسان هر کاری که انجام بدهد، احساس می‌کند که قصور دارد و نتوانسته در تراز آن جایگاه کار بایسته‌ای انجام بدهد.

مدیر حوزه‌های علمیه ادامه داد: من معتقدم که قم به عنوان شهر کریمه اهل بیت(ع) و شهر مرجعیت دارای ظرفیت‌های فراوانی است، هنر ما باید این باشد که این ظرفیت‌ها را درست به دست بیاوریم و از فرصت‌هایی این‌چنینی که مردم دلشان با قرآن و با معنویت است، استفاده کنیم تا مردم کشورمان عشق و ارادت شان را بیشتر به ساحت قرآن نشان دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز